Süt tadındaki şeker

Kızlar 6 aydır emziriyorum ilk defa parmağıma deyen sütün tadına baktım ve şekerli bunun nedeni ne olabilir

Bende bugunfark eettim sasirdim doğrusu allahin vardir bir hikmeti

Merak ettim şekerli şeyler mi yiyorsunuz​:smiling_face: süt artsın diye önerilir ya hani bebekler de belki o yüzden daha istekli emer ve süt artar o şeker sayesinde.

Yok aksine şekerli şeyler yemem

Demekki
Ben bebeğime Her ihtimale karşı sma optiprom mama alıyorum ama mamayı istemiyor beni emiyor Demek ki sütümün tadından​:rofl::rofl:

Kesinlikle

Ay yeni mi baktiniz :rofl::face_with_peeking_eye: ben ilk günden bakmıştım tabi kolostrumdan sonra çok lezzetli şekerli evet :hugs: bir kere daha hayran kalmıştım insan vücuduna Allah’ın mucizesine :smiling_face: gerçekten mısır gevreginin dibinde kalan süt gibi yoğun, yağlı, şekerli . Sonuçta vücudumuz bebeğimiz için en güzelini üretir

Ilk dogdugu hafta sormustum cay icerken emzirebilirmiyim diye emzir dedi hic bisey olmaz anne sutu bebege varasiya kadar o kadar kanaldan geciyo ki dedi merak etme bisey olmaz dedi.

Yeni baktım hatta bakarken bile düşündüm​:rofl:
Sonra dedim neden mama değilde süt acaba diye düşünürken bakmaya karar verdim :grimacing::rofl::rofl:
Hak verdim​:heart_eyes: