Kızlar 6 aydır emziriyorum ilk defa parmağıma deyen sütün tadına baktım ve şekerli bunun nedeni ne olabilir
Bende bugunfark eettim sasirdim doğrusu allahin vardir bir hikmeti
Merak ettim şekerli şeyler mi yiyorsunuz
süt artsın diye önerilir ya hani bebekler de belki o yüzden daha istekli emer ve süt artar o şeker sayesinde.
Yok aksine şekerli şeyler yemem
Demekki
Ben bebeğime Her ihtimale karşı sma optiprom mama alıyorum ama mamayı istemiyor beni emiyor Demek ki sütümün tadından![]()
![]()
Kesinlikle
Ay yeni mi baktiniz ![]()
ben ilk günden bakmıştım tabi kolostrumdan sonra çok lezzetli şekerli evet
bir kere daha hayran kalmıştım insan vücuduna Allah’ın mucizesine
gerçekten mısır gevreginin dibinde kalan süt gibi yoğun, yağlı, şekerli . Sonuçta vücudumuz bebeğimiz için en güzelini üretir
Ilk dogdugu hafta sormustum cay icerken emzirebilirmiyim diye emzir dedi hic bisey olmaz anne sutu bebege varasiya kadar o kadar kanaldan geciyo ki dedi merak etme bisey olmaz dedi.
Yeni baktım hatta bakarken bile düşündüm![]()
Sonra dedim neden mama değilde süt acaba diye düşünürken bakmaya karar verdim ![]()
![]()
![]()
Hak verdim![]()