Süt ürünleri alerjisi

Merhabalar bebeğinde süt alerjisi olup 9.ay kızamık aşısını yaptıran oldu mu ? Olduysa herhangi bir tepkime oldu mu bebeğinizde merak ediyorum. Oğlumun çoklu besin alerjisi var doktoru yaptırın bir şey olmaz dedi ama korkuyorum açıkçası yumurta beyazı da tattırmadık bir yaşına kadar tattırmayalım bünyesi çok alerjik dedi doktorumuz. Sağlık ocağında da yumurta beyazı tattırdın mı diye soruyorlar çocuk doktoru şuana kadar sorun yaşayan görmedim dedi içinizde bu durumda olup yaptıran var mı merak ettim

Oğlumun yumurta beyazına alerjisi var biz yaptırdık ama dr kontrolünde yapıldı. 12 aylıkken de alerji derecesi yumurta beyazına daha da artmıştı ona rağmen de 2.dozu sağlık ocağında yaptırdık 15 dk beklettiler bir tepkime verir mi diye. Ama bir sorun olmadı. Doktorun da çocuğun bünyesi çok alerjik diyip yumurta beyazını denetmemesi bir garip geldi bana. Deneyecek ki nelere alerjisi var bileceksiniz.

Bizim süt alerjisi yeni yeni geçti şuan 9 ay 2 günlük geçen gectigini söyledim halde yapmadılar zaten zorunlu değil bir yaşında doktoru ile görüş yapalım dedi bende şuan tekrar soruyum kontrolü ne var ama dedim hemşire gerek yok yapmayalım dedi

Alerjiden çok çektik ve başından beri doktorumuz aynı o da süreci yakından biliyor. Doktor kontrolünde yaptırmaya bile gerek yok yaptırın sağlık ocağında dedi ama korkuyorum ne bileyim .. Cumartesi günü tekrar randevumuz var yine soracağım ama merak ettim deneyimleyen var mı diye . Şükür ki sorun yaşamamışsınız aşı söz konusu olunca iki kere düşüyor insan artık

Zorunlu değil ama son düzensiz göçlerle kızamık vakalarında bir artış varmış hatta ondan tekrar 9.ay takvimine eklenmiş bu aşı. Yaptırsak bir dert yaptırmasak da ayrı dert artık her akşam parka götürüyoruz çocukların içine karışıyor ne bileyim ..

Aynen haklısınız bende yaptırmak istedim ama hemşire alerjiyi duyunca yapmak istemedi zaten mecburi değil üç ay sonra yine aynısı olacak dedi bende ustelemedim hayirlisi olsun

Bizde öyleyiz halâ çekiyoruz maalesef. İnşallah sizde sorun yaşamazsınız :folded_hands: Sağlık ocağında olursanız da 15 dakika falan bekleyin herhangi bir sorun olmasına karşı. Òyle konu çocuklarda olunca çok düşünülüyor

Hayırlısı olsun ben de cumartesi doktorumuzla tekrar konuşup karar vereceğim artık :folded_hands:

Olursak beklerim ama bizim sağlık ocağındakiler o kadar vasat ki beklemesem de aynı şey olur herhalde :slight_smile:

O zaman beklemeye değmez. Bir sıkıntı olmaz inşallah ya :folded_hands: istersen önden evde yumurta beyazı dene. Süt ürünlerine alerjisi var yumurtaya da çıkacak diye birsey yok ne de olsa

Bizimde alerjimiz var kesin neye var bilmiyorum ama kimse sormadı bile alerji durumunu yaptırdık

Söylemiştim onu doktor kabul etmedi bir yaşına kadar kesinlikle verme dedi beyazını. Tahıl grubuna bile alerjisi var irmik un vs veremiyorum çok alerjik bünyesi aylarca diyet yaptım yavaş yavaş açıyoruz daha benim diyetimi de o yüzden korkuyorum

Bir sorun olmamıştır umarım

Yemek yedirirken de çok zor olur çeşit bulmak. İnşallah bir an önce alerjsi geçer :folded_hands: yumurta beyazı için alerji testi yapmadılar mı peki orda çıkardı

Aynen olmadı canım :folded_hands:

Yok hiç test yapılmadı

Test yapılsaydı en azından neye alerjisi olduğu, derecesi falan belli olurdu.