Canım öncelikle sen kendini hazır hissedeceksin güçlü durmak çok önemli çünkü sütten kesince bebekler huysuz olur ağlar anneler dayanamaz yine süte başlar… şimdi ben sütten kesince sabah uyandım göğsüme salça sürdüm yara bandıyla kapattım çocuğum emmek isteyince açıp bak kan oldu çok acıyor dedim önce istemedi sonra salçayı yeniledim arada bir ben kendim emmek istersen gel dedim kendisi istemedi tabi gece çok zorlayıcı oldu zor uyuturdum tabi uykuya tamamen daldığını görünce göğsümünde boşalması için o fark etmeden emzirdim bu şekilde sütten kesebildim her iki çocuğumu
Önce gün içinde azalatcakasın canım mesela ben bi defa emziriyodum arada verirdim arada vermezdim gün içinde zorlamazsın ama geceleyin zorlayacak seni gece ayağındamı hamakta mi sallıyorsun ona göre hızlı salla ve çoçuk şarkıları söyle ağlayacak ama verme istersen sirke sür zararı yok ilk gün ben sabaha kadar salladım uyumadım ikinci gün meme yok dedim gözüme bakıp ağladı uyuma numarası yaptım vurdu kafayı yattı 3. Gün tamamen adapte oldu bırakalı neredeyse 2 hafta olucak artık atletle rahat geziyorum istemiyor bu arada ağlayınca sen verirsen çoluk alışır bn ağlarsam annem meme verir sadece 3 gece dayanabilirsen sen kazandın dayanamazsan bebrğin kazandı göğsüne de soğuk uygula buz dolabında buz üzerine bırak bi kaç dakika unutma hergün yap sütün kndi çekilir
ben ilk iki çocuğu sirke sürerek kestim salça surdum sildi emdi sirkeyi silsede gitmedi yaladı baktı tadını sevmedi her istediginde bı kaç damla surdum emmek istemedi 1 hafta sürmeden bıraktılar
Bende hiç istemeyerek kesmek zorunda kaldım aslında tadımlık emiyordu beni abisi hasta olunca bırakmak zorunda kaldım abisinin yanında ben varim abisi özel gereksimli bir oğlum