Sütten kesmek

Memeden(sütten ) kızımı kesmeyi düşünüyorum da sizden bir fikir almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim nasıl kestiniz sütten?

Memeye pancar süren olmuş öyle oğlunu sütten kesmiş komşum. Siz nasıl kestiniz?

Bir arkadaşımın komşusu da memesine oje sürmüş kızı 1 günde bırakmış, oje zararlı mı bilemedim?

Canım öncelikle sen kendini hazır hissedeceksin güçlü durmak çok önemli çünkü sütten kesince bebekler huysuz olur ağlar anneler dayanamaz yine süte başlar… şimdi ben sütten kesince sabah uyandım göğsüme salça sürdüm yara bandıyla kapattım çocuğum emmek isteyince açıp bak kan oldu çok acıyor dedim önce istemedi sonra salçayı yeniledim arada bir ben kendim emmek istersen gel dedim kendisi istemedi tabi gece çok zorlayıcı oldu zor uyuturdum tabi uykuya tamamen daldığını görünce göğsümünde boşalması için o fark etmeden emzirdim bu şekilde sütten kesebildim her iki çocuğumu

Önce gün içinde azalatcakasın canım mesela ben bi defa emziriyodum arada verirdim arada vermezdim gün içinde zorlamazsın ama geceleyin zorlayacak seni gece ayağındamı hamakta mi sallıyorsun ona göre hızlı salla ve çoçuk şarkıları söyle ağlayacak ama verme istersen sirke sür zararı yok ilk gün ben sabaha kadar salladım uyumadım ikinci gün meme yok dedim gözüme bakıp ağladı uyuma numarası yaptım vurdu kafayı yattı 3. Gün tamamen adapte oldu bırakalı neredeyse 2 hafta olucak artık atletle rahat geziyorum istemiyor bu arada ağlayınca sen verirsen çoluk alışır bn ağlarsam annem meme verir sadece 3 gece dayanabilirsen sen kazandın dayanamazsan bebrğin kazandı göğsüne de soğuk uygula buz dolabında buz üzerine bırak bi kaç dakika unutma hergün yap sütün kndi çekilir

ben ilk iki çocuğu sirke sürerek kestim salça surdum sildi emdi sirkeyi silsede gitmedi yaladı baktı tadını sevmedi her istediginde bı kaç damla surdum emmek istemedi 1 hafta sürmeden bıraktılar

Normal beyaz sirke mi yoksa üzüm elma sirkesi de olur mu?

Ya ben de düşünüyorum kesmeyi yemek yemiyo çünkü kaç aylık sizinki ?

elma sirkesiydi benimki

14 aylık olduk

Bende hiç istemeyerek kesmek zorunda kaldım aslında tadımlık emiyordu beni abisi hasta olunca bırakmak zorunda kaldım abisinin yanında ben varim abisi özel gereksimli bir oğlum

Ben geç kafım o zaman :slight_smile: