Sütümü sağarak verenlerdenim çok şükür uzun sürede yetti son zamanlarda azalmaya başladı bir tanıdığın tavsiyesi ve İnstagramda bir doktorun tavsiyesi üzerine eczaneden anne çayı aldım çok şükür arttırdı.Bana söylenenin markası humana eşim bu marka yokmuş diye mamsel markayı almış oradaki çalışan daha iyi olduğunu söylemiş denedim ve aşırı memnun kaldım.Trendyolda yorumlarını okudum iyi diyende var hiçbir etkisi yok diyende ama ben şans verdim ve memnunum bir anne olarak sütün yetmemesi korkusunu yaşadığım için sizinlede paylaşmak istedim isteyen deneyebilir![]()
Teşekkür ederiz. Bilgilerinizi ve tecrübenizi paylaştığınız için![]()
![]()
Rica ederim ![]()
Cayın ismi ne humanamı cok tskrler bırde damla vardı e bebektede var onun etkısını bende gördüm ilk aylarda en buyuk etkı stres ve uyku bu ıkısı ıyıyse artıyor benımde azaldı gıbı 14. Aydayım yınede cok şükür
Humana markayı denemedim mamsel denedim ikiside anne çayı
Rezenede denedim ben ama herkeste farklı işte bende stres ve uyku etkılı ama çayıda deneyeceğim cok sagol
İçinde rezenede var
Benim sütüm de çok çok az geliyor bebek emmiyor sağım yapıyorum ebebektekini denedim çok bi etkisi olmadi çok su içmek lazım onunla birlikte en etkili birsey bilmiyorum Allahim ne çok sevinirim biraz artsa peki bu çaylar fiyat nedir çok pahalı
Hurma çift yenmez diye biliyorum.
ABD’li bilim insanlarının araştırmasına göre, hurma ve kan şekeri arasında dengede tutulması gereken bir nokta var. Hurmayı tek sayılar üzerinden yerseniz şekeri karbonhidrata çevriliyor ve vücuda enerji veriyor. Eğer çift olarak yerseniz ( 2-4-6) şeker potasyuma dönüşüyor ve böbrekleri olumsuz etkiliyor.
Yanlış olmasın diyede tekrar baktım ![]()
Bilgi olsun diye yazıyorum ![]()
Ama şimdi hangi hurma o da önemli ya hepsi küçük ya da çok etli etli büyükse? Miktar olarak nasıl ölçeceğiz şimdi çok sayın bilim adamları??
Sünnet olarak tek sayı yiyelim o zaman daha iyi 11 olsun ![]()
Benimde sütüm üzüntüden kesilmişti bestlak damla kullandım bir sefer günde 3litre su ara ara bulgur pilavı incir dut kuru üzüm bu 3ünü birlestrip hoşaf yapıyorum günlük içiyorum buda çok güzel süt yapıyor deneyin mutlaka



