Sütü sonradan artan var mı?

Öyle uyurken nasıl cesaret ediyorsun cnm Allah korusun bazen bende sabahları yapıyorum ama istem dışı göz kapanıyor :smiling_face:

Yanına uzanıp emziriyorum diğerlerinden alışkınım ben tek taraflı yatarım bı tarafa yattım mi sabaha kadar degisemez mıhlamislar gibi​:joy: o yüzden de üstüne yatarım dönerim vs derdim yok

Maşallah bizimki fitil.firil dönüyor donuncede kaç kere kalkıyor gece yanımda yatıyor sık kalktığı için besige de koyamiyorum bide yatarak emzirmek guzel ama benim göğsün ufak çocuk yetisemiyor yatınca​:grin:

Sağ tarafa yattisam sağ tarafı vermiyorum üstteki gogsumu veriyorum o yüzden zorlanmiyorum benimkilerde sagolsunlar top gibiler az küçük olsaydı keşke diyorum bende

Sendemi yanında yatiriyorsun

Bizimkinin besigini annemin bı arkadaşı vermişti kenar çubukları yoktu bizde marangozda yaptırdık yattıktan sonra beşik garç gurç diye ses yaptı çocuğu uyandırdı alıp koyarken çubukları çıkarınca sustu ama bu seferde bizimki dönmeye başladı sürekli done döne yatıyor bende korkuyorum besige koymaya bizim büyük oğlanın yatağı zapteddik duvar kenarına bebisi yatırıyorum bende yanına yatıyorum 1 aydır falan böyleyiz yeni beşik almayı düşünüyorum bakalım ne zaman alırsak o zaman geceleri emzirir yatiririm yerine şimdi mecburiyetten yatıyorum yani yanında ..gece uyandikca veriyrom ağzına hem o uyuyo hem ben

Bizimkide çok şık kalktığı için yatmıyor besikde rahat donemiyor üç aydır dişten dolayı benle yatmaya başladı beşiği bomboş duruyo yeni almistom bende