Sütüm azaldı

merhaba stresten sütüm azaldı bebeğim 19 günlük bunu kullanmaya başlamayı düşünüyorum işe yarar mı sizce ne önerirsiniz

Öncelikle dinlenip bol bol su tüketmeniz lazım, helva , rezene çayı, et , kuymak , incir dut kurusu suyu , bende hindistan cevizi kurusu da ise yaramisti , tavuk, simit asi , dere otu . Bunları öneririm size , ama en önemlisi dinlenmek ve bolca su tuketimi

teşekkür ederim :cherry_blossom:

@felcin dediklerini birebir uygulayın ben hala helva gerçekten güzel süt yapıyor dut kurusu incir kurusu üzüm kurusu hepsini birlikte karıştırıp hoşaf yapıp günlük bir kase iciyordum çok faydasi oldu benimde bir ara benimde üzüntüden kesilmişti arada ılık duş alın damarlar açılır derler bir hemşire plastik tarakla banyo yaparken göğsünün üstünü böyle tarar gibi yap.demisti bende yapmıştım bestlak damla da güzel süt yapıyor ama en önemlisi uyku ve stresten uzak dur benim sütüm gelecek bebeğime yetecek bebeğim doyacak diyin sürekli ayy gitti kesildi ya gelmezse gibi düşünceler sütü çekiyor ama geleceğine ve cogalacagina inanın gerçekten geri geliyor :smiling_face_with_three_hearts:

Bestlak damla baya süt yapıyor bide solgar b12 günde 3 öğün 2şer tablet kızım 14 aylık oldu halada içerim hurma incir tahin helvası tahinin kendisi aç karnına 2 3 yemek kaşığı rezene kimyon anason çayları sıcak duşta masaj yap tarakla yapmakta mantıklıymış :joy: en önemlisi bebek uyudukça sende uyu ve bol bol su içmeyi ihmal etme ev işlerine falanda yardım edecek birileri varsa tabi eşin annen vs. Tatlı şeyler bende çok süt yapıyordu özellikle tulumba tatlısı ve sütlü tatlılar hazır alıp yiyordum​:sweat_smile:

Onu bilmiyorum açıkçası ama ben doğum yaptığımdan beri galactago pro tablet kullanıyorum işe yaradı bende öneririm. Onun dışında bol su tüketimi verimli uyku stresten uzak olmak Medine hurması rezene çayı tüketmekte işe yarıyor. Ne denerseniz deneyin en çok verimi bol su içip güzel uyuyup stresten uzak durursanız alırsınız en çok bunlar etkiliyor

Paketli helva mi yoksa kendi yaptığımız kavurdugumuz helva mi daha çok süt yapıyor

Konudan alakasız ama mama olarak ne önerirsiniz SMA Aptamil haricinden ?

Tahin helvasi:)

Mamaya başladığımız günden beri hipp kullanıyoruz mamadan dolayı gaz problemi çok olmadı zaten mamadan öncesindede gaz problemi vardı hâlâ daha var gaz damlası kullanıyorım şuanlık mamadan memnunum

Hipp çok kullanan memnun kalan duyuyorum çevremde ama ben denemedim doğumdan beri aptamil kullanıyorum. Sma zaten kullanmayın internette bir sürü video yayıldı görmüşsünüzdür. Ya hipp ya aptamil tavsiye ederim şahsen

Şuan zaten Aptamil kullanıyorum toplatıldığı için başka mama arıyorum

Hipp mama tabiki

Gerçekten mi ben ilk defa duydum tşk ederim

Bebelac için ne diyorsunuz peki

Hiç kullanmadım 6 aydır hipp detiz

Tamamdır teşekkür ediyorum