Sütünü sağıp biberon ile veren var mı

Veren var mı ? Varda direkt veriyor muyuz biraz beklerse dokunur mu ? Ve neden biberonla veriyorsunuz göğsünüzden emmiyor mu acaba . Benim bebeğimde bu ara pek ğöğsümden istemiuor gibş biberon ile deneyeceğim de

Sağım yaptıktan sonra oda ısısında 3 saat bekleyebiliyor. Daha fazla beklerse bozuluyır. Buxdolabında 3 gün bekleyebiliyor ama

Biberonla verdim ramazanda iftar zamanları emzirmek zor oluyordu biberon pratik oldu. Doğduğundan beri de biberonu aktif kullanıyorum . Hastaneye gitsek odalar küçük beslemek zor oluyırdu bir de silikonla emzirdim 2 ay . 3 aylığız daha yeni yeni gögüs veriyorum . Ayrıca her gün kullanıyoruz 1 öğün o da kızım ilaç kullammaya başladı biyotin eksikliğinden dolayı başından beri kullanıyoruz yani.

Sık kullandığım için sağma yönetmini 4 saat dışarda 4 saat dolapta 6 ay da buzlukta kalıyor sütler . Hatta 1 seneye kadar tutulabilir sütler. Bazen de 4 saatin geçtiği de oldu dışarda kullandığım süt. Biberonu ful doldurup dışarı çıktığımız günlerde 1 2 saat de fazladan yani 6 saat soğuk koşulda muhafazada sorun yaşamadık hemde defalarca oldu bu durum

Biberonla alıştığı için emmeyi bıraktı. Oda sıcaklığında 4-6 saat kadar beklettigim oluyor

Evet sütüm azaldığı için veriyorum