Tadım ayı meme reddi olur mu

Bu ay tadım ayındayz. Havuç ile başlattı doktorum.karni açken ver demişti açken verdim sonra memeyi almadı 4 saat sonra eşimle uğraşlar sonucu emdi. Sizde de oldu mu böyle üstelik ağlama krizine girdi az önce ya aşının verdiği huzursuzluk yada tadımdan kaynaklı bir durum mu yasiyorum gerçekten çok zormuş

Bız ek gıda verirken meme istemiyordi ama ek.gidadan sıkıldığı için memeyi rahat içiyor şimdi

Açken değil de ara öğün olarak veriyorm ben meme reddi olmadı.

Bende de öyle tadim yaptığımdan beri emmeyi pek aramıyor açıkçası. Sadece gece uyurken ve sabah uyandığında emmek istiyor o kadar

Benim doktorum da emzirdikten 1 2 saat içinde ver ne çok aç ne çok tok olsun demişti meme reddi olmadı

  1. ayda misiniz

Biz 5. Aydayız

Tedirgin oldum memeyi istemeyince bebde tam açken vermeyim öyleyse