Kızlar siz yada eşiniz takıntılımısınız ben degılım ama eşim takıntılıdır ve titiz
meslek hastalığı da deniliyor öğretmen kendisi hersey mükemmel olmak zorunda onun ıcın ılk zamanlar evlendıgımızde cok zorlandım bende tam tersi olursa olur olmassa da canım sağolsun
relax bır insanım yani eşimi cok sukur ki biraz kendime benzettim onun düzeni benı yoruyordu elbıse dolabı bıle magaza reyonu gıbıdır asla bozulmaz benımkı Allah hak getire
sizlerde nasılsın bu durumlar
Oy bizde de tam tersi artık ellemiyorum ne de olsa sabah giderken yine dağıtıyor hamileliğimde çok zorlanmıştım o kadar toplu olacak dolap gözüme batıyordu şu an sadece benim dolabım topludur saldım ![]()
Ay Nekadar güzel benim eşim dolap konusunda aşırı aşırı aşırı dağınık ben saldım artık toplamıyorum dolap konusunda bende çok iyi değilim dağınık kullanırım ama en azından topladım mı o bana epey gider. Eşim akşam düzenliyorsam sabaha kalkıyorum harp çıkmış dolabında. Benim eşim aşırı dağınık vallaha keşke düzenli olsaydı oda. Bazen diyorum eşime kızıma bakmak sana bakmaktan daha kolay sen daha çok döküyorsun ![]()
Eşin başak burcu mu
erkeğin başağı gğya aşırı titiz düzenli olur. Ama benim kocam tam tersi. Nasıl başak burcu anlamadım. Dolabı düzeltiyorum ertesi gün pantolon kısmı kazak kısmına geçmiş![]()
saldım artık. Sonra da bu nerde şu nerde diye soruyor. Hiçbir aradığını bulamaz ben elimle koymuş gibi bulurum. O bulamıyor çünkü aramıyor göz ucuyla bakıyor. Mutfak dolaplarını açıyoooooooooor geri kapamıyor efenim. Bu dağınıklık konusuna hiç girmeyelim ![]()
herşey dozunda olmalı. Çok titiz adamla da yaşanmaz . Ama seninki sana karışmadan sadece kendi düzenini oluşturuyorsa ne gğzel işte daha ne istersin be![]()
![]()
Bende temizimdir asla pis bır evde yaşayamam ama dağınık bırıyımdır![]()
Çok iyi yaaaaaaaaa ![]()
![]()
![]()
En dramatik olanı da tatile giderken arabaya koyulacak valizleri asla yürütmez yerde yanı bızım bavullar daha yer ile temas etmediler uçağa verılecekse sadece yürür havalimanında oda jelatinle sarılır çizilmesin dıye bu hayat benı yorar ama onun rutini ![]()
![]()
Eşim titizmidir hayır ama asla dolabı acipta bişey almaz mecbur kalmadığı sürece herşeyini ben veririm mutfagada kolay kolay girmez galiba bu adam bana pafişah olmuş herşeyini ayağına götürüyorum
bu iyi bişeymi bilemem çocuklarımida tembihlerim sakın dolabınızı dagitmayin dağıttıklarında harb koparrim güzelce çekip.alin diye ama doğumdan bu yana bende kendini salmiş durumdayım dolabı açıyorum aman sinirlenmeyim.diyip.kapatiyorum kızım biran önce normalse binsede evimi pırıl pırıl yapabilsem diye dört gözle bekliyorum![]()
Aslında ortası olmalı bence tamamen hizmet bekleyen erkek modeli de yanlıs tamamen ev duzenıne karisan erkek te yanlıs benım esim sanırım bekarlık doneminde ayrı yaşadığı ıcın duzenı ordan gelıyor keza annesi 76 yasında 240 m2 evde tek yasıyor ama evine git bal dök yala ebeveyn etkisi var kesinlikle yetıstırılme de etken benım esım de mutfağa bayılır yemekleri genelde o yapar seviyor hem yemeyi hem yapmayı sanırım uyum ıcın bırbırıne alışmak lazım bende söyledim ne sen bana karıs ne ben sana ben onun duzenıne karışmıyorum
Birde boğa burçları yemek yemeyi cok sever siz de oylemısınız yemek eşim için hayattaki en guzel şey ![]()
Bencede çok haklısın ama dediğin gibi yetiştirilme tarzından bizzat şahit oldum erkek dediğin mutfağa girmez erkek dediğin hizmet bekler felan çok saçma yetiştirilme tarzı …bende 2ogluma aksine yaptırmaya çalışıyorum
Evlendigimizden beridir
3 yıldır oyle aliştì mi diym bilmym ama bazen yardimci olmasini cok istiyorum yapmiyor ama bende bırakıyorum ben alistirdim diyorum sende haklisin
Elbise dolabini yani toplasam belki ben hastanede oldugum hunler acmistir baskada acmadi simdiye kadar hep ben veririm yemekleri hep ben yaparim ozellikle misagir gelince salatayi sen yap bari derim qma yine yapmaz
Sqdece yaptigi ızgara baskada bisey yapmaz qksam gelir koltuguna uzanir hersey onune gelir hazir ohhhh
Ama bende alistim artık sadece bazen cokkk yoruluyorum yardim etmesini istiyorum ama yapmaz ![]()
![]()
Eşimde aynı
sürekli aklında yemek
Elim bibyere degisin mutlaka yikakam gerek silsem bile illa sabunla yikicam kendi ewimde bile corabima bi damla su gelsin onu cikartmam lazim bi yere gidincede corabim altina bisey degse o cikartmam lazim yanimda corap tasirim kahverrengiyi asla giymem esimede cocugumada giydiemm ewimde bile kullnmam hergun ic cmarim degismem gerek dolabim duzenli olck basak burcuyum
Okurken yoruldum ![]()
Bizde ikimizde titiz ve düzenliyiz. Ben herşey temiz ve yerli yerinde olsun isterim. Disiplinliyim ve öyle insanları da severim. Eğer eşim dağınık ve pis biri olsaydı sürekli bir çatışma yaşanırdı evde ki bunu hiç istemem. Eşim askeri personel ama işiyle ilgili değil bu durum. Kayınvalidem de çok temiz ve düzenli bir kadındır. Annesinde göre göre alışmış. Biraz da içinden gelmesi gerekiyor insanın. Kendi isteğiyle seve seve yapar öyle temizlik düzen işlerini ![]()
@Kuti benim eşim başak burcu bende yengeç burcuyum
Aslında yetiştirilmeye de bağlı bazı şeyler. Meselea benim erkek kardeşim camları hep kendi siler. Ne annemi cama çıkarırdı ne de eşini çıkarıyor şimdi. Doğumuma yakın bize gelmişti. Kaynanada bizdeydi. Kardeşim dedi camları ben silerim siz diğer işleri yapın. Bende dedim tamam o zaman eşimlw beraber silin dedim . Kaynana atladı ordan aaaaa ne münasebet benim oğlum cam silemez , kardeşine bez verir kardeşin siler dedi. Annemde o zaman benim oğlumda silemez efendim ben silerim dwdi . Yani anlatabiliyo muyum. Erkek kısmısı cama çıkamazmıi elalem görse ne dermiş hep ama hep bu şekil yetiltirmiş bir kadın var . Eşimw kabahat bulmutorum her suç gerçekten annesinde onu gördüm.
Yazdıklarınızı görünce şok oldum,
benim eşim de boğa burcu ve gerçekten hem çok titiz hemde yemeğe aşırı düşkün. Yemeği düşünmeden geçirdiği bir saati yok bu ramazan ayında inanamıyorum bazen ![]()
Ama kayınvalizdem de boğa burcu ailecek titiz ve yemeğe düşkünler bende tam tersi ne olsa yerim modunda bir insanım, bazen bazı şeyleri tuhaf geliyor ama. Başkalarının şikayetlerini görünce amannn diyorum tek derdimiz bu olsun
Ben çok dağınık ama çok titiz biriyim
yani yerde çorapları olsa gözüme batmaz ama dısardan eve geldıgınde ılk ellerını yıkaması lazım(yapmayan cok ınsan var) ya da evın ıcındeyken anahtarlara cüzdana vs elledıyse ellerını yıkaması lazım. Ama dolapları dağınık ev dağınık cok takılmam.![]()
o da tam tersi asla evin eşyaların dagınıklıgına katlanamaz ama benim kadar temizlik konusnda hassas değil. Bazen abartı gibi geliyor ama ınsanlar pandemiyi cok cabuk unuttu. Evime arkadasım gelıyor bir sür yoldan geldin evde BEBEK VAR bi ellerini yıka be kardeşim bir de kucagına alıyorsun elini tutuyorsun![]()
![]()

