Tanışalım mı? 🌺

Merhaba anneler tanışalım mı? Ben Hilal 25 yaşındayım 4 aylık oğlum var Sakarya’da yaşıyorum ya siz? 🫶🏻:smiling_face_with_three_hearts:

Fatma bende memnun oldum 32.5 yaşındayım​:face_with_peeking_eye: yozgtta oturuyorum 10 ,8 ve 3 aylık 3 tane oğlum var

Merhaba çok memnun oldumm Allah bağışlasın 🫶🏻

Allah razı olsun hepimizin yavrusunu insaallah :heart:

Ben Büşra 30 yaşında İstanbul da yaşıyorum. 7 ay 20 günlük oğlum var :blue_heart: Memnun oldum :cherry_blossom:

Hoşgeldiniz benim ismim Seyhan Bursa’da yaşıyorum 27 yaşındayım 5 aylık bir oğlum var memnun oldum :hibiscus::palms_up_together: Allah bağışlasın

Merhabalar benim 5 yaşında kızım var 4 aylık oğlum var istanbulda yaşıyorum 36 yaşındayım

Merhabalar ben Lale, 3aylık kızım var. Denizlide yaşıyorum :cherry_blossom:

Mrb günaydın ben yasmin Ankara’dan yaşım 31 üç çocuk annesiyim iki kizm birde oğlum var kızlarım 9 ve 7 yaşında oğlumda 3 aylik

Merhaba ismim Melek 30 yaşındayım 13 yaşında bir oğlum 7aylik kızım ve hamileyim daha minnak yeni öğrendik hayırlısı bakalım memnun oldum​:bouquet:

Merhabalar canım :bouquet::bouquet:
İsmim Ezgi Ankara’da yaşıyorum 36 yaşındayım 11 yaşında bir kız ve 16 aylık bir erkek annesiyim çok memnun oldum :hugs::hugs:

Aaa Ankara’dan biri :heart_eyes: neresinde yaşıyorsun ?

Bende doguma buyume ankaradaydim ewlendm istanbula geldim ankaram bambaska :smiling_face_with_tear:

Ben sevda 29 yas eylulde 30 olacam 5 aylik bir kizim war bağcılarda oturuyorum

Kahramankazan​:smiling_face:

Çok soğuk bu aralar burası:cold_face:

Merhaba Ankaradan 33 yasinda 14 yillik evliyim 10 yasinda ve 3.5 aylik iki tane kizim var :ribbon:

Siz neresindesiniz :smiling_face_with_three_hearts: ben de Ankara’dan geldim Kayseri’ye.

Keçiörendeyim ben siz neresindeydiniz? Evlenip mi gittiniz kayseriye

Ayyy çok uzaakk :woozy_face: Çukurambardayım bende