Tatil durumu ve regl

Kızlar doğumdan sonra ilk reglimi 9 ay sonra yani 14 Haziran da oldum . Şuan 2.regl uygulamaya göre 9 temmuzda görünüyor ancak ben ayın 2sine Kocaeli’ne gideceğiz. Sorum şu bazı arkadaşlar ilk reglden sonra adet olmams daha kimisi de bikac ay sonra yani düzensiz olmuşlar ben çok korkuyorum ilk defa tatile gidecem bebeğimle hastalığımda çok ağrılı geçiyor acaba olur muyum regl kesici içen var mı emzirme durumunda kullanılır mi

Canım doğumdan sonra düzen tamamen bozuldu benim 4-5 gün önce oluyorum ikidir . Regl geciktiren bı ilaç var fakat emzirme durumunda kullanamazsin diye biliyorum. Yinede bı doktoruna danissan olur artık emzirirken bir çok ilaç kullanılıyor diye duydum ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bir bilgi emin değilim yanlış yönlendirmeyeyim seni ama benim yıllardır bildiğim emzirme döneminde ilaç kullanılmaz .

Yaa öyle mi teşekkür ederim tatil mahvoldu desene :smiling_face_with_tear:

İnşallah mahvolmaz canım baska alternatif seçenekler varsa ben bilmiyorum bilen birileri yazar kesin . Şimdiden iyi eğlenceler :smiling_face:

Ben regl döneminde tatil planı yapıyorum çünkü öncesinde plan yaparsam strese girip geç oluyorum. Şimdide öyle yaptım mesela regl olduğum gün 1 hafta sonrasına ayarladık. Benimki ilk regl olduktan 6 ay sonra düzene girdi yinede stres durumlarında gecikme oluyor.

Teşekkür ederim umarım eglenebilirim​:smiling_face_with_three_hearts:

Benim ilk reglim ne zaman olacağını bilmediğimz için 1 ay kadar önce uçak bileti aldik suan böyle oldu maalesef umarım bende de dönene kadar gecikme olur teşekkür ederim cevabınız için