Kesinlikle akışına bırak güzel günler çok yakın ![]()
![]()
Benımkıde 12 gunluk bende cok streslıyım endıselıyım yanlızım annem 1 hafta kaldı ne olacak bılmıyorum yanlız degıslsın benımdr ılk bebegım uykusuzluktan cok koyutum bıde
Benimki de Erkek adı Çağatay ![]()
Ama 40 günden sonra bir tık düzeliyor gece gündüz döngüleri oluşuyor ufaktan
Kendımı çok yorgun hissedıyorum ayakta durmaya halım yok sureklıde emmek ıstıyor memeden ayrılınca aglıyor uzun surelı yanımda biri olsa dınlensem belkı daha ıyı hıssederdım inşallah dedıgınız gıbı 40 dan sonra duzelır ![]()
Uykuları bir tık daha düzene giriyor merak etmeyin
Oyy Allah bağışlasın adıyla büyüsün inşallah
Ne güzel bir tesadüfte buluştuk ![]()
Her turlu cikiyorsun isinden sorun basimiza ne gelecegini bilmemezdin kaynaklaniyor…
Acaba acaba panigi
Kesinlikle canim benim bil mukabele seninki de adıyla büyüsün hayırlı evlat olsun inşallah ![]()
![]()
Emin ol ki hepimiz aynıyız tek özendiğim insanlar infuluncerler
kahve icebiliyorlar gelebiliyorlar tatile gidebiliyorlar bi biz mi yapamıyoruz çocuk yetiştirmeyi de cok sorguluyorum 2 yasinda olmasına rağmen ne adam akıllı kendime bakıp bisiler alabiliyorum ne de baska bisi. Dışarı çıkarken bile sorguluyorum durmadığı zaman kızmak zorunda kalıyorum gidemiyorum bir yere özünde yaramaz değil ama bazen davranışları sabır taşıran cinste
Allah yardimcimiz olsun canim. Birkaç ay destek şart bence ![]()
Teşekkür ederim annem calıstıgı için sadece 1 hafta kalabıldı kayınvaldem de koyde işler hayvan olunca bırakıp gelemıyor uzun surelı inşallah şu gunlerı kolayca atlatırım
Ben de ayni durumdayim. Kokumu aldıkça emmek istiyor. Verecek kişi olmayınca daha da zor. Olsa bile sürekli olmuyor. Sürekli emip kusuyor. Ama büyüdüğü için annesi hizla buyume aşamasindalar şuan..
Tahammül edemiyor insan bazen. Çocuk bu ama sabır taşı da çatlıyor. Ben de kara kara nasil işe başlarim diye dusunuyorum.