Dışkıda kan var diye gittik kadın doktor kan bile almadan bağırsak enfeksiyo olabilir dedi ve antibiyotik verdi kan zaten azalmıştı ve zaten o günde geçmişti .
Daha sonra kansızlık için farklı doktora sıra alalım dedik oğlumun karnı şiş bundan bahsettim yani muayene edip bakmadı bile yani belki gaz yada farklı birşey var röntgene vs bile göndermedi . Kefir ver diyor bana
Kansızlık için 16 aylık bebeğe şurup verilmez diyor içeriği aynı damlacığı verip gönderdi yani yükselmiyor öneri desen yok .
Maaşta özele gidecegiz daha sağlıklı olacak sanırım .
Sizde de durumlar böyle mi ilgilenir mi
Özelde çocuk gastroenteroloji bölümüne gitmelisiniz madem özele gitme niyetiniz var ondan söyledim, gidince devlette bize böyle bir teşhis koydular detaylı tahlil ve tetkik yapılmadan derseniz doktor detaylı inceler, dışkı da kan evet geçmiştir belki ama içerde ne oluyor bilmiyoruz.Kansizlik konusu ile ilgili olarakta Ocean bende başlayacaktım ama bazı forumlarda her bebeğe iyi gelmediğini okumuştum başlamadan bıraktım o dönem ve başka kan ilacı kullandım 9. Ay kontrolünde kan değerleri iyi çıkınca bıraktık.Baska bir marka deneyin eğer tabi sadece sorun buysa, bence kansızlık içinde detaylı tahlil yaptırın, altında yatan başka bir sebep yoksa zaman icersinde düzelecektir..Devlette özellikle stajere falan denk gelmek çok kötü sürekli sizin yönlendirmeniz gerekiyor onlar pek öneri de zaten bulunamıyor.
Özele maddiyattan gitmedik evet gidnce olanlardan bahsedicem bütün . Ocean kullandıgımız halde 3 ayda daha değerler düştü . Yani herkes şurupla daha kolay çıkar diyor. Detaylı bakılsın bakalıö belki enfeksiyon devam ediyordur hala ona bile bakmadı doktor
Geçen biz yaşadık ya güya yorumları iyi diye gittim tahlil rica ettim B12 kullanmıştık Demir kullanmıyoruz ozeldeki doktor baktır demişti adam hiç oralı olmadı boğazında kızarıklık var dedi ve götürdüğümde burnu akıyordu söylememe rağmen calpol verirsin dedi ateşi çıkarsa eve gelene kadar ilerledi bizimki demem o ki evet bütçeyi zorluyor ama iyi bir özel doktorun olacak bence…
Bizim gittiğimizde aynı diğer kan değerlerine bakalım mı diye bana soruyor şaka gibiler haram olsun aldıklark para . Özeldekiler de çok iyi değil haklısınız bende şimdi birinin övdüğü doktora gidicem akşam doktoruymuş umarım şifa bulur her bebek
Ben tekirdağda iki doktordada aynı sorunu yaşadım farklı farklı giderim yine belki basit şeylerde çok üzücü bi bakmamaları
Evet Allah korusun bilmiyorum çok rahatlar . Çok çok geçmiş olsun sizede çok şükür geçiçiymiş
İnşallah canım rast gelsin valla geçmiş olsun