7 gibi kalkıyot bebeğim 8de kahvaltı yasak 9da emziriyorum . Şuan yeni tek uykuya geçeçeği için 12de canı yemek yemek istemiyor ama emziremeyi teklif ediyorum aç uyumasın diye bu sefer emerken uyuyakalıyor uyku saatşne denk geliyor . Ne yapabilirim sizce ? Sizinki o ilk uykusuna kadar böyle 2 kes emiyor mu acaba
Bizde uyandığımızda meme yok kahvaltı hazırlıyorum 9.30 yada 10 arasası kahvaltı yapıyoruz erken kahvaltı yapmıyoruz saat 11 .30 yada 12. De meme de uyuyo bizde böyle zaten tamamen uykuda bidaha emiyo gece emmeleri vs. Var ama günde bir defa emziryorum nadir ols a bile ikinci defa emzirdiğim de oluyor [14 aylk] bnce uyanınca emzirmeyin önce kahvaltı aç olursa ağlayarak ymk ister zaten
Sabah kacda kalkiyorsunz tek uykumu ypyor acaba bebegnz
Bizimki de memeye alışmış ama çok uykusu oldugu için meme de uyuyo eğer ki memede uyumasa ayağımda sallıyorum bu arada sizinki çok memeye güveniyo o yüzden dediğiniz gibi hep mızmız bnce bu ayda bu kadar meme deilde yemk vermelisiniz bana sorarsanız yavaş yavaş yavaş kısın bi anda deil önce 2 ye düşürün sonra 1 e düşürün zaten alışacaktır kndisi
Huzursuz olmasınjn sebepleri vardır tok ise belki sıcaktan belki susamış blkide oyun istiyo hep meme teklif etmeyin bnce
Ben 6 haftalık hamileyim haliyle gebeliğin verdiği yorgunlukla erken kalkmıyorum bebeğim uyansa bile m3me verip uyuyorz bazen 8.30 bazen 9 bazen 9.30 yani bu civarlarda değişiyor hangi satte kalkmışsam artık
emzirmeden kahvaltı hazırlıyorum saat 10.30 a kadar sürüyor kahvaltı yapıyoruz sonra saat 11.30 yada 12 arası öğlen uykusu tek uyku istediği saat e uyanıyor bazen 2 saat uyuyo bazen 1 saat uyuyo gece uykumuz 9.30 oluyo![]()
Bana göre çok 9 aylık falan olsa her neyse ama 13 aylık büyüdü.artık canım senin daha çok yemeye ihtiyacın olucak ve yedirmeye sana da yazık günde bir yada iki defa yeterli
Mesela benimki de mızmız olunca yemek veriyorum açsa daha çok yemek için ağlıyo bazen su için bazen uyku için bazen oyun için ama meme isteyince hemen vermiyorum gğnde bir veriyorum
Bu arada ymk yemek istemiyince zorlamayın çünkü.sıcaktan da yemiyolar bizde yiyemiyoruz üzüm ve karpuz yiyoruz
Yoo vermiyorum
Bnce çok fazla kıyamıyorsunuz yemeyince sonra yer sofra kurunca o zman yer ama illaki meme yerine yemek yer emzirirken hiç mi canınız acımıyor şahsen bnim o kadar acıyor ve çekiyor ki emzirmek bile istemiyorum
Bnim ki acıyor da ondan sordum![]()
![]()