Bebeğim 10 buçuk aylık 9. Ayda 2 uykuya geçmiştik şimdi 4 5 gündür 2. Uykuda uykusu var gibi oluyor fakat uyumuyor direniyor 11den veri ayakta olup 8 9 da uyuyor acaba tek uykuya mı düşmem gerekiyor?
Siz ne zaman geçtiniz
Biz 3 uyku ile devam ediyoruz. 1 yaşında 2 uykuya düşecek demişti doktorum. Birde atak haftası olabilir belki ondan direniyordur bizimki de sabah ilk uykusunu uyumamak için direniyor ağlama krizine giriyor bende bekliyorum iyice uykusu gelince ayağımda sallıyorum
Merhaba Asil bugün 16 aylık oldu biz hala 2 uykuyla devam ediyoruz. Gece uykusuna 21.30 - 22.00 arası geçiyor sabah da 07.00 gibi uyanıyor. 09.30 da ilk uykusunu 15.00 te ikinci uykusunu uyuyor. Bazı günler ilk uykusunu uyumak istemiyor 13.00 gibi uyuyup gündüzü tek uykuyla tamamlıyor. Bu tek uykuyu haftada bir falan yapıyor. Büyük ihtimalle tek uyku istiyor fakat kısa süreli uyuduğu için yeterli gelmiyor o yüzden geçemiyor tek uykuya.
Uyku süresi kısa olduğu için tek uyku yapamıyor bende tek uykuya geçirmeye çalışmıyorum o yüzden. Açıkçası iki uyku yapmasından da memnunum ben.