Tekrarlanan havale

selamlar aranizda bebeği defalarca havale geciren arkadaslar varmi? 1 yas 5 aylik bebegim 1 gunde 3 kez atesden havale gecirdi, sonra hastaneye yatdik, şu an evdeyiz her sey yolunda gorunuyor amma noroloqdan takib gormemiz gerekiyirmuş, bayramdan sonra insallah gidicez, amma o zamana kadar bilgi edinmek istedim, bu durumla karsilaşan varmi, sonuc nasil oldu diye

Geçmiş olsun öncelikle başıma gelmedi, ama havlae geçirdiğini nasıl anladınız merak ettim. Nasıl belirti oluyor, Allah korusun yavrularımızı :pensive_face:

oncelikle Allahim hic bir anne-babaya yasatmasin o ani( eşimle resmen biz öldük, bizim bebegimiz cok da yuksek olmayan 38.5 gibi bir ates ile havale geciriyor. ilk kez 10 aylikken olmuştu, amma o zaman sadece hic bir hareket etmeden bana bakiyordu, o zaman da hastaneye yatmisdik, amma bu sefer tam bir havale gecirdi, oncelikle size bakarak hic bir tepki vermiyor, bir kac saniyə icinde kasilmaya basliyor, agzi kilitleniyor, dudaklari oksijensizlikden morariyor, ilk defasinda ne yapacagimi bilmedim amma ambulans cagirdim, biz Rusyada yasiyoruz, yasadigimiz yerde de yeniyiz o yüzden hastaneyi kendimiz bilmiyorduk. ilk gelen ambulans nedense bizi hastaneye goturmedi, sadece ates dusurucu iyne yapib gitdiler, amma kendimiz evde oturmadik bir poliklinige gitdik ilac yazdilar, eve dönuş yolunda ikinci kez havale gecirmeye basladi, arabayi hemen yeniden o poliklinige donderdik, bizi ambulanl başqa hastaneye goturduler, orda doktoru beklerken de malesef 3 cü kez yasandi orda artik saglik ekibi yardimci oldu bize. kendimi hic affetmiyorum kes ke ilk ambulansi dinlemeseydim direnseydim hastaneye goturmeleri icin. 1 hafta hastanede yatdik, atese sebeb olan enfeksiyon iyilesince döndük, ates yine yukseldi yine geri donduk, megersen baska enfeksiyon kapmışiz, 2 haftanin sonunda şu an normaliz artik kac gundur atesi yukselmiyor. simdi bir az bebegin kendine gelmesini bekliyorum hem de burds bayram tatili basliyor, ondan sonra noroloqa gidib videolu eeq falan cekilicez.

genel bakdigimizda bebekde şükür bir sorun gozlemlemiyoruz, amma yine de bunu boyle birakamayiz, hem de bizim bebegimizin atesi kalkinca hic bir ateş dusurucu yardim etmiyor, atesi direncli oluyor.o yuzden hic bur sey olmasa bile belli bir yaşa kadar ateşi yukselir yukselmez ya hastaneye goturmemiz, ya da ambulans cagirmaniz gerekiyor. ben hepsini yaparım yaparim da , şimdiye kadar olanlar beyninde bir hasar birakmasin((

bir de konuşmasi pek yok bebegin( umarim havaleden etkilenmez , zaten bir az gecikmə yasiyorduk.

Kalbim daraldı Allah hiçbirimize yaşatmasın , size de tekrar.göstermesin. çok geçmiş olsun. O kitlenme başka sebepten ötürü olabilir mi . Onu araştırdılar mı ? Oranın sağlık ekibi nasıldır bilemem ama yazışarak türkiyedeki doktorlara da test sonuçlarını gönderip yine bi soruşturun isterseniz. Yani buna sebebiyet verebilecek başka bir durumda olabilir. Dudakların kitlenmesinden , tepkisiz kalmasından bahsediyorum

atesli havale olduğu soyleniyor. aslinda biz hastanede enfeksiyon tedavisi aldik, yani sirf havale ile ilgili bir etkilesimde bulunulmadi, sadece noroloq genel bir yoklama yapti bir de gozleri yoklandi sorun bulunmadi. amma detayli inceleme icin noroloji universite gibi bir hastaneye yonlendirildik, videolo eeq falan yapilinca beynindeki her sey net olarak gorukucek insallah. sadece cocuk cok yiprandigi icin biz de 10-15 gun gibi bir ara vermek istedik. kendine bi gelsin yavrum(

Kıyamam ona ya Allah’ım bi daha yaşatmasın. İnşallah hiç birşeyi yoktur da bundan sonrasında da hep sağlıkla büyür. Kötülükler uzak dursun yavrularımızdan

amin amin, bəzen dusununce halen icim sıkışıyor olanlari nasil dayandim, nasil yasadim o anlari bilmiyorum , oglum 9 ayliginda yürüdü benim, oyle korkuyorum ki bu yasananlar beyninde bir hasar birakir diye( yine de insallah olmaz diyib kendimi ovutuyorum. hastaneden eve gelincə 2 gun gece gunduz uyumadim, birden atesi kalkirsa diye, uyku tutmadi, kalbim cirpiniyordu durmadan( bilmiyorum nasil olucaz artik. insallah ona hic bir şey olmaz, tek bildigim artik atesi kalkir kalkmaz hastane yolunu alicam, cok basit bir sey olsa bile orda olsun bitsin.

Amiin . Evet çok zor durum sizin için tahmin etmesi bile güç. Hasar kalmamıştır Allah’ın izniyle kuzucuğun​:blue_heart:

Gecmis olsun.Cok zorluk yasamissiniz ağır bi imtihanmis Rabbim bi daha yaşatmasın her daim koruyup kollasin evladinizi insallah hiçbir hasar da birakmamistir Allahin izniyle buna inanın oyle olur insallah dua edelim bizde kiymetli bebisimize Rabbim kolaylık versin her daim

Allahım Şafi ismiyle şifa versin, tekrar yaşatmasın çok üzüldüm. Ben doktora çok yüksek ateşte havale geçirmesinden korkuyorum demiştim. Doktor : anne, baba, amca teyze giibi yakınınızda böyle bir geçmiş varsa genelde öyle oluyor demişti. Çok yüksek ateşten korkuyor herkes ama bizim için korkulacak soğuk havale demişti. Yine de insan her daim korkuyor :sob:

bizde ne benim ne koca tarafimda kimsede havale geçmişi yok mesela ve normalde mesela ilk kez havale gecirdiginde biz de ustunde cok durmadik, ateşli ve tek havaleydi, amma şimdi durum farkli, hem 6 ay sonra ikinci kez oldu, hem de bir gunde 24 saat bile degil 6 -7 saat içində 3 kez oldu( korkumuz o yüzden. insallah boş evham olsun da vasqa bir sey istemiyorum