Tekrarlayan pişik

Merhaba anneler. Kızım suan 1.5 aylık. Gecip tekrarlayan pisigimiz var. Doktorumuzun verdigi kremleri surunce geciyor, tamamen gectikten sonra krem surmezsem tekrarliyor. Tamamen kremsiz geciremedim. Surekli surmekte saglikli gibi gelmiyor. Bu durumu yasayan var mi

Aşırı derece pişik sorunumuz oldu kremler de bı yere kadar 5 buçuk aylık en son her alt değişmede yeşil sabunla yıkadım zeytinyağli olan var ya klasik 2gune tamamen diyecek kadar geçti arkdsndan almıştım bilgiyi annemlerde söylerdi şimdi krem kullanmıyorum kremlerde günde bir defa sürün diyor doktorlar vücudu nefes alsın