Arkadaşlar haliyle bebbek 7 24 yanimizda emerken sallarken vs telefon elimizde tv den uzak tutuyorum ama telden maalesef siz nasil yapıyor sunuz
Ona göstermiyorum ama radyasyon var diye üzülüyorum
Ister istemez bakıyorum maalesef ![]()
Normalde ben de hepsine çok karşıyım. Tv telefon falan ama telefon oluyor ister istemez ailemle genelde görüntülü konuşuyorum gün içinde eh kızımı merak ediyorlar ilk torun ve gurbet var . Telefon mecbur hayatımda. Televizyon da malesef diyim ama açıyorum bazen izlesin diye dikkstini çekiyor bir yemek dahi yapamam yoksa evde mecbur hani. Önceden ah vah diyordum ama doğan çocuklar zaten bu çağın çocukları zamanında bizde baktık 98liyim bende. Bizi de öyle büyütmüşler aklı başına az gelene kadar oyalama amaçlı kullanıcam
Maalesef TLF o kadar değilde TV ye bakıyor bizimkide merak ediyor kardeşleri bakarken çizgi filme oda izliyor uzaktan tabi
Elimden geldiğince TV de telefon da göstermiyor um ama dedikleri gibi çok nadir mecbur kaldığımda baktiriyorum bayramda sürekli arabada olduğu için sıkılmıştı ağladığı için 1 kere kırmızı balık izlettim 5 dk falan evdede yere yatırdigimda TV’nin görünmediği yere koyup işimi yapıyorum sesi dinliyor sadece ama annemlere gidince bak bak ne güzel izliyor deyip baktiriyolar çocuğa bide alinganlar biseyde diyemiyorum