Temmuz anneleri [8] ay kaç saatte emziriyorsunuz

3 saatte bir emziriyorum çok sık mı yoksa sizde de aynı mı acaba . Birde ek gıda nasıl çipnemeyi öğrendi mi bebeğiniz

Bazen iki saatte bir bile oluyor valla kafamıza göre gidiyor biraz.Ek gıda düzeni oturtamadım hala inşallah bu hafta ayar çekeceğim emzirmeyi de ona göre yapacağım. Bizimki çok açsa iki çevirip yutuyor hahaha çiğneme refleksini babasını izlerken öğrendi,sizde sofrada göstere göstere çiğneyin :grin:

15 haziran dogumlu bebegim 2 2.5 saatte bir emziriyorum. En basindan beri blw ilerliyoruz o yuzden bayadir biliyor cignemeyi.

Biz 6 aylik oldugunda direkt brokoli ile basladik. Buharda pisirdim iyice parmagimla ezebilecegim kivama getirdim. Ilk gunden alip goturdu agzina ve yedi bi sekilde, hala daha brokoliyi oyle sade yemeyi sever. Zaten brokoli dediğiniz gibi pisirilince pek tikanmaya sebebiyet verebilecek bi sebze degil direkt agzinda dağılıyor. Bence deneyin siz de.

Bizimki sevmedi karnabaharı pek​:melting_face: sizinki sever inşallah

Imm ben salçalı bir şey vermedim hiç o yüzden bilemedim . Tatsız tuzsuz yiyorlar ya genelde salçalı sever ama midesini ekşitmez mi bazen büyüklerin bile midesine dokunuyor sen yine de gözlemle durumu

Bende kırmızı biberden yapılanı söyleyecektim ki yazmışsın :grinning_face_with_smiling_eyes:afiyetle yesin bebeğin bende yaparım da öyle veririm nasipse bakalım