Temu (kıyafet harici memnun kaldıklarımız)

Arkadaşlar ben temuyu çok kullanıyorum çünkü ciddi anlamda uygun ve diğer internet sitelerinde satılanlar resmen burdan alınıp satılıyor özellikle amazon.

Buraya memnun kaldığınız ürünleri atar mısınız hem fikir olur diğer annelere çünkü aktivite kolaylık vs çok önemli

Biraz uzun olacak ama ben başlayayım

Şuan 6 aylık kızım bu sıcak yaz günlerinde bayağı favorisi saatlerce oynayabilir

Bundan çok memnunum çok uygundu artık boyunu takip ediyorum buradan hem odasına renk kattı

Bunu anı olsun diye aldım bilekliklerinizi takıcam hastanede takılan

Sadece bu pikeyi aldım yazlık çok şeker

Buna da bayılıyor akşamları odasında sürekli yakıyorum 7 modu var çok gülüyo

çekmeceler dolablar için çok mantıklı bu asla açamıyor

Bu bana anne çantamı güzel organize ediyorum

Küçük plastik havuz alıp bunlarla doldurdum iyiki almışım çok eğleniyor

Kedi hastası olduğu için aldım yatağının baş kısmına yapıştırdım odaya hava kattı o da gördükçe miyavlıyor

Bu buzdolabı magnetleri inanılmaz güzel dolabın üstü bunlarla dolu takıp çıkarıyo güzel bi aktivite oldu bence ayakta durmaya başlayan bebekleri bile yürütür

bu da güzel direkt içinde pişirmiyorum pankekleri felan omleti bununla kesiyorum şekli ilgisini çekiyor ama hala yemiyo kızım maalesef ürünle alakalı değil ama

Bunları ilk zamanlarda kullandım özellikle mama sandallyesi ve yürümeye teşvik amaçlı cama felan yapıştırıyodum dolaba vs tutunup kalkıp oynuyodu bunlarla

Çok oynadı dokuları ilginç geliyodu ve hala oynuyor

Bebek arabasının vazgeçilmeziydi yazın bu çok sıcak oluyodu bu hafif rüzgar estiriyo ferahlatıyodu kızımı

Bebeğiniz çabuk sıkılıyosa bebek arabadında erken dönemde çok işe yarıyodu

Doğdu doğalı saçlarını bununla yıkıyorum

Tummy time-sürünme-emekleme-güldürme vs ne isterseniz onun için işe yarıyodu onlar yürüdükçe kızım kafasını kaldırıp bakıyodu

Bunlar duyu oyuncakları kitaplarla ilk zamanlar oynuyodu diğer ikisiyle şuanda da oynuyor

Buna ayrı parantez inanılmaz güzel bi oyuncak yaklaşık 1 yaşta oynamaya başladı o çubukları söküp söküp takıyor kesinlikle alın aldırın

İlk dönem oral dönemde elinden asla düşmedi bunlar o yüzden anı olarak saklayacağım


Bu da anı :slight_smile:

Bu ikisini hiç sevmedik pişman oldum iade ettim zaten


Bu benim favori bebeğim fiyatı çok uygundu


Ne çok şey almışım sepetim hala dolu :grin:

İlk attiginiz aktivite masasının linki var mı acaba, hepsi çok güzel bu arada

Teşekkürler (ben kanadadan aldım ama türkiye linkini de buldum) :slight_smile:

Şöyle bişey
https://share.temu.com/59OMg2hVXXA

Temudan kiyafet de aliyor musun
Ya ben indirdim de cesaret edemedim.yorumlari cok kotuydu .Doladirirlar diye hatta biri telefon almis ona oyuncak telefon gondermisler daha neler neler oludum​:shushing_face::hear_no_evil_monkey:

Bakacağım kesin çok hoşuma gitti teşekkür ederim

Aldım aldım memnun oldukların var ama dolandırma değil o açıklamayı dikkatli okumak lazım. Çünkü upuzun yazıp sonunda ne olduğunu yazıyo bazıları.

Ben hatta 3lü yazlık zıbın aldım meğerse polyestermiş iade oluşturdum ücreti iade edip ürün kalsın dediler ama ben kullanmadım yine de.

Kızımın özellikle çoraplarını oradan alıyorum hep

Ve kıyafette bedenleri uymayabiliyor o yüzden uzun süredir almıyorum

Dur bir gaza geldim​:shushing_face::joy: gidip indireyim bakayim ne varmis .tsk ederim canim​:innocent:

Ay şoyle birsey de var gümrük olayi var bu temu da simdi ben yine zararda olurum bir de sınırlı urun seciyorsun galiba .sen Turkiye de yasamiyorsun galiba gümrük olayi var mi ?

Yok burada gümrük olayı

Ben de bilen varsa şeyi sormak istiyorum mesela ben bi ürün aldım süyelim bi ay boyunca felan fiyatı düşerse iade alıyorum orda da var mı ki

Ay ben simdi iki elbise koydum bi gozluk 700 tl gumruk istiyor​:hear_no_evil_monkey:2 bin oluyor sana 3 bin :see_no_evil_monkey:sen cok sanslisin bu konuda temluda gercekten cok tatli seyler var ve cok uyguna alirisn. .ben sadece trendyoldan aliyorum. . Eve gelip sevmesem geri iadrsi oluyor yada sepete koydun onayladin sonra fiyati dustu geri iade edip daha sonra alabilirsin diye biliyorum ben genelde aldigimi iade etmiyorum. 60 bine yakin harcama yapmisimdir.sadece bin tl boşa gitmistir . Temmu da nasil oluyor hic bir fikrim yok .

O durumda iade yok diye biliyorum canım ama net bir bilgi değil. Valla şanslısın bizim gümrük vergisiyle buradakiyle aynı paraya denk düşüyor neredeyse bende çok baktim baya beğendiğim ürünler oldu ama vergiyle beraber yine aynı fiyat oluyor maalesef

Surekli alis veris yapiyorum temudan herhangi bi SIkinti yasamadim

Aldıklarının hepsi birbirinden güzel :smiling_face_with_three_hearts:

Bunların linklerini verir misiniz?

Aa trendyolda var mı o harikaymış

Evet öyleymiş çok üzüldüm keşke olmasa siyasete girmek istemiyorum ama buraya da başka ülkeden geliyo ama biz vergi ödemiyoruz

Çok üzücü maalesef:(

Tabiii

Ama bunlar türkiyede birebir bulabildiklerim eminim daha uyguna vardır
1.nin linki
https://share.temu.com/W6BZUmH8hzA
2nci
https://share.temu.com/DVTjFjzGqZA
3ncü
https://share.temu.com/4v7y8o2P9CA
4ncü
https://share.temu.com/9JnLRDWFbmA
5nci
https://share.temu.com/B1p5L4f8R3A
6ncı
https://share.temu.com/gPekT7WDMKA
7nci
https://share.temu.com/LnGvEkQWvSA
8.cinin aynısını bulamadım
https://share.temu.com/9BKfPCJksYA
9ncu
https://share.temu.com/ZpbciqFRKBA
10-11nci
https://share.temu.com/5VFJ5Ip692A
https://share.temu.com/t9vRk5cgemA

Şunun üçlüsünü maalesef bulamadım benzerini koydum

En son vardi oyle bir seyler ..
Simdi ne durumda bilmiyorum .
Geri iade ile ugrasmiyirum .
aldigim tam oluyir zaten.
Sadece urunu aldiktan sonra 15 gun iade suresi veriyolar . O sureyi gecince almiyolar ..tabi bazilarinda oda yok genelde ben mesj atip oyle alıyorum.

Çok teşekkür ederim :heart:

Çünkü ben bi kere burada benzer bişey yaşadım

Kızıma koltuk aldım 100dolardı sabah ürün geldi bi baktım akşamı 75e düşmüş :grin::grin:

Ben de bidaha 75e alıp 100 olanı iade ettim :grin: