arkadaşlar bundan bebegine kullanan varmı aranızda normalde devit kullanıyordum doktor bunu yazmış anlamadım ezzaciya sordum aynısı dedi geçiştirdi geri doktorun yanına gidemedim sıcaktı hava birde 3 damla mi