Terinin sarı leke bırakması

Kızım 4 aylık kafası çok terliyor ve yastığında sarı leke bırakıyor yaşayan var mı doktora gitmeli miyim

Yastık kullanmak 1 yaşa kadar doğru değil doktorlar öyle diyor . Yastık da kullanacaksanız boyun ve kafa arası boşluk doldurma şeklinde olsun diyor doktorlar. Ben düz kafa yastığı kullanıyorum 4.5 aylık kızım gri renk yastığı ama bazen terliyor tabi üşür diye endişe edince az bişey de giydirsem ev de sıcak çocuk terliyor o da yastıkda sonra iz yapıyor onu yaşadım bende ama biraz giyimine dikkat edebilirsiniz . Eğer ince giydirdiğiniz halde oluyırsa ihmal etmeyin götürün . İçiniz rahatlar en azından

Yastık dediğim çok ince bi yastık kusmaları engellemek adına

Olur havalar çok sıcak reflü yatağı öneririm onun haricinde orda da olurdu kızımda , tavsiyem kıyafet seçimini bir tık daha azaltmak olur :smiling_face:

Teşekkür ederim :blush: