O sayfanın ürünlerini de beğendim aslında ama minyon olduğum için bedenleri uymaz gibi geldi karar veremedim. Fiyatlar da yüksek bir kere alıp denerim diye düşünüyordum ama chul adlı siteden sipariş verdim bakalım özel dikim
Yani özel dikim olduğu için hafta alıyor rahat
Öyleyse bile iyi yine de, teşekkür ederim ![]()
Rica ederim ![]()
![]()
![]()
Yeni keşfettiğim bir site için geri yazmak istedim
TAFETTA STİL ürünleri güzel ve kaliteli tavsiye ederim
Bende modaşah tesetturden aliyorum urunleri cok kaliteli ve guzel
(Modanisa) çok güzel kıyafetler var, Google Play’den indirip üye olduktan sonra bakabilirsin ![]()
Aa ona da bakarım
bu arada chul giyim siparişlerim geldi ama ben pek memnun kalamadım
yani özel dikim olmasına rağmen tadilat gerekiyor fırsat bulabilirsem kollarını kısaltacağım. Zaten kol bpyu ölçüsü alınmıyordu sitede, boyu gayet güzel oldu ama kol boyu çok uzun geldi. Bir tane de tunik almıştım onun da modeli çok kötü durdu kolları çok bol geldi yine, onda da daraltma işlemi yapacağım. Henüz giyemediğim için kumaşları hakkınd abir şey diyemiyorum.
Buna da bakacağım teşekkür ederim ![]()
Modanisadan çok kez aldım ama kalıplar bana çok büyük geliyo ya bi şans verip aldığım her şey büyük oldu artık almak istemiyorum o yüzden ordan.
Burayada bi bakin isterseniz cok guzel seyler war
Ya tabi işte görerek almamanın böyle yanları da oluyor ama en azından yine uygun olan bişeyler oluyor ![]()
Görerek alsam bile sorun yaşayan ben
ne yapsam olmuyor gerçekten, sanırım dikişe devam edeceğim bir şekilde zaman ayırıp dikeceğim.
Bende de durum aynı ya pantolon paçalarından muzdarip biriyim bende ![]()
![]()
Paça konusu başlı başına sorun zaten
Keşke aradığımız şeyi bulabilsek pıt diye ![]()
eminos butik
Bir yakınım da hep öyle yapıyor, ben beceremiyorum bir türlü sezon sonu alışveriş işini
takip edemiyorum hiç, siz o zaman takip ediyorsunuz demek ki. En iyisini yapıyorsunuz gerçekten.