Tesettür giyim

Merhaba herkese, ben bedenime göre kıyafet bulma konusunda çok zorlanıyorum. Çok sık alışveriş yapan biri değilim ama eğitmen olduğum için işe giderken giyebileceğim güzel kıyafetlere ihtiyacım oluyor. Boyum kısa 57 kiloyum, ama kalça bölgem basenlerim geniş olduğu için üst bedenime uygun uzun gömlek tunik tarzı kıyafetler alsam bile alt bedeni dar geliyor. Kalça bölgemi gizleyen alt kısmı bol olan gömlekler arıyorum ama hiç yok. Kızım doğmadan önce dikiş yapıyordum istediğim modelde diktiği gömleğim var sürekli onu giyiyorum :rofl: alt üst etekli takımları giymeyi de seviyorum tadilat yapıp giyiyorum genelde ama sıfırdan dikmek artık çok zor kızım varken. Bana önerebileceğiniz tesettür giyim sayfaları var mı?

Armine setrems güzel ürünler yapıyor.. maddi olarak zorlamaz dersen bı araştır istersen. Bende basenliyim ya bol kesim yada a kesim tercih ediyorum tuniklerde

Setremsten en son nişanlığımı almıştım :rofl: giyim alışverişi yapmadım onun dışında. Fiyatlar biraz yüksek aslında, bir de hep çekiniyorum yüksek fiyatlı almaya. Gidip deneyerek almam gerekiyo ama çocukla deneme imkanım da olmuyo. İnternetten alıyorum çoğunlukla o yüzden çok pahalı olanları almaya cesaret edemiyorum.

Canım oralar piyasanın baya baya üstünde fiyat biçiyor maalesef . Modelleri farklı evet ama kalite olarak aynı kalitede bı ürünü başka bı yerden daha uygun fiyata bulabiliriz. Bende internetten çok alışveriş yapmam aslında görüp deneyip almak bana daha mantıklı geliyor. Bide benim boy ve kilo sorunum yok heryerde her şekilde bulabiliyorum ama internetten almak bana göre değilmiş bir kaç kere aldım giyemedim benim kumaşa dokunmam lazım :rofl:

Lemaye, Emare, Nuhbe gibi sayfalardan alıyorum ben genelde bakarsanız. Tesettüre uygun :cherry_blossom:

Ben de öyle aslında kaç kere alıp olmayınca geri gönderdim :rofl: uğraşmak da çok yorucu oluyor ama yalnızım ve alışverişe kızımla çıkarsam da deneme imkanım olmuyor. Bazı modeller oluyor hiç değilse, o yüzden buradan sorayım dedim.

Bu sayfaya ek olarak chul diye bir yer var site yani. Bedeninizi göre bulabilirsiniix

Teşekkür ederim onlara da bir bakayım :smiling_face_with_three_hearts:

Aa tamam çok teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts:

Chul isimli siteye baktım da özel dikim olması çok iyiymiş. Fiyatlar yüksek biraz ama çok da fark yok diğerlerine göre, mutlaka deneyeceğim bedenime göre gelirse sürekli alışveriş yaparım sanırım çok iyi oldu benim için :smiling_face:

Bu siteden yeni alışveriş yaptım ve hayatım boyunca üstüme uyan oramı buramı çıkarmayan kıyafetlere sahip oldum :smiling_face: bi tık pahalı olabilir ama bedeninize uygun ve kumaş kalitesi gerçekten güzel

Çok teşekkürler :heart_eyes: ben de ümitlendim bir an önce ölçülerimi belirleyip sipariş vereceğim. Keşke dikiş yapabilsem yeniden kendim diktiğimde çok ucuza geliyor 50-100 tl gibi rakamlara elbiseler diktiğim oldu bir gecede :joy: ama işte bebekle artık ev işi bile zor.

Kardeşimin kınası ve düğünü için bunları kendim dikmiştim mecbur kalıp :rofl: dışarda denediklerimin hiç biri olmamıştı.

Bir de hazırlarda bel kısmında büzgü vs olan modeller gerçekten emanet gibi duruyor bende. Bel oyuntum yukarda biraz, hazırlarda çok aşağıda kalıyor öyle modellerde hep tadilat yapıp giyiyorum mecburen

Aynen canım haklısın çocukla çıkınca denemesi de bakmasi da zor oluyor ben geçenlerde çıktım hiç bişey yapamadım. Birde dün çıktım kayınvalideme bıraktım yine bişeye bakamadım ağlarsa evde durmazsa hemen işlerimi halledip döneyim diye :grin:

Gerçekten öyle artık çıksak bile aklımız kalıyor :joy:

Aynen iyi ki de hemen dönmüsüm.eve sağıp bıraktığım süt bitmiş az daha gelmeseydim kaynanam inek sütü icirecekmis acıktı diye :woman_facepalming:t2:

Eyvah eyvah :woman_facepalming:t2::face_with_hand_over_mouth:

Rica ederim :sparkling_heart: memnunum bende ordan

Sipariş oluşturdum ben de inşallah güzel gelir bakalım :smiling_face: bu arada ne kadar sürmüştü teslim almanız?

Alt üst takım seviyorsanız sarprive tam tarif ettiğiniz gibi ürünler yapıyor. Hamilelikte de hep oranın ürünlerini giydim.