Kızlar bebeğim 11 aylık burnu kaç gündür akıyor evde temizliyorum aspiratörle falan ama elimi kırdım alçıda annemlere geldim köye yanıma almayı unutmuşum bebeğim uyurken nefes alırken hırlıyor ne yapabilirim burda
Hazır serum fizyolojiklerden direkt sıkın yada şırıngaya 5 ml serum çekip doldurun sağ ve sol buruna 2 veya 2.5 ml sıkın. Kendi kendine atacaktır aspiratore gerek yok. Gecmis olsun
Serum fizyolojik yoksa tuzlu su ile karısım yapıp sırınga ile verilebilir ama ölçüsü nasıl olacak bilmiyorum.
Serum fizyolojik evde yapılabilecek birşey olmadığını söyledi doktorumuz ve doğal burun spreyi yazdı faydasını gördük
Ya evdeyken zaten serum fizyolojik sıkıyorum sonra aspiratör ile çekiyorum ama köydeyim alabileceğim yer yok unutmuşum evden almayı da ya. Bilmiyorum nasıl yapcam şuan uyuyor ama gece rahatsız ediyor sanırım uyanıyor
Tencerede su kaynatıp buhar yapabilirsiniz