Tırnağım sıkıştı ne yapmam gerek 😓

Ay inşallah canım ya . Ay biz kadınlar hep böyleyiz :face_with_peeking_eye: ama ne yapalım her işe biz koşturuyoruz ondan bence valla bazen oturup aglayasim geliyor yetişemiyorum dinlenemeden uyanıyorum çoğu zaman kafayı yiyecem

Kucuk bir tavsiye vereyim kac cocugun var bilmiyorum ama tek cocuksa daha kolay olur . Ev işlerini bir günde yapma. .oda oda temizle günlere ayir. Benim de en yorulduğum şey yemk olayi ne yapcami bilmiyorum. Kafamı yerlere bir ediyor ..onun icin çözüm var da ben uygulamıyorum. Haftalik ymk programı çıkarmak büyük avantaj ama ben evde ne varsa onu yapıyorum :sweat_smile:

Ay zaten yetişemiyorum :woman_facepalming:t2:iki kızım var biri 3. Sınıfa gidiyor diğeri 6 aylık büyüğün okulu ödevleri küçük birde emeklemeye başladı sürekli gözüm üzerinde ne bulursa agzina atıyor ablasının ıvır zıvır eşyaları çok uyarıyorum odandan baska bı yere çıkarma diye ama birinde uyarsa diğerinde uymuyor sözüme oda çocuk . Ev işleri bide bizim ev Bahçeli köydeyim aşağıda kaynanamlar herşey bana bakıyor yardım eden Yok :pleading_face: şimdi temizliğe kalkıştım çocukla İnan ev temizleniyormu daha da mı dağıldı bilmem :woman_facepalming:t2:

Yemek konusunda da aynen dediğin gibi evde ne varsa onu yapıyorum, aklıma yemek gelse malzeme olmuyor marketler baya uzak oturduğum bölgeye amaaan ne varsa onu yesin eşim :rofl:

Allah kolaylık versin canım gerçekten zormuş. .Ben tek bebe ile yetişemiyorum seni düşünemiyorum koy yerleri daha zor oluyor.:woman_facepalming:

Amin canım sagolssin ,kız valla herkes derdi tek çocuk en kolayı diye öyleymiş gerçekten , bide ben 7 yıl ara verdim unutmuşum bebek bakmayı :woman_facepalming:t2::face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth::joy: aynen ya köy işi bitmiyor

tırnağın çıkar demiştiniz arkadaslar korkmuştum ama cıktı maalesef :face_with_peeking_eye: çok acı vermedi ama baya uzun sürdü yeni tırnak kaç ayda gelecek Allah bilir :blush: