Tırnak batmasi yaşayan veya bunun için doktora giden var mı?

Bende yapayım tuzlu su bari teşekkür ederim, bende terlikle gidiyorum gittiğim yere artık :smiling_face_with_tear:

Ben hamilelikle birlikte bu tırnak batması falan 2 sene terlikle dolandım yaz kış hatta dalga geçiyorduk zincir takalım altına kaymasın falan diye :joy: inşallah geçer daha yeni ayakkabı giydim

İnşallah olmaz bida gerçekten zor oluyor ya bakalım ben ne kadar gezeceğim terlikle :face_with_hand_over_mouth:

Evde Bakım (Hafif Vakalar):

Günde 2-3 kez 15-20 dakika ılık, sabunlu veya epsom tuzlu suda bekletmek.

Banyodan sonra tırnak altına küçük bir parça pamuk veya mumlu diş ipi koyarak tırnağın derinin üzerine doğru büyümesini sağlamak.

Ayakları kuru ve temiz tutmak.

Sandalet veya burnu açık ayakkabı giymek.

Tıbbi Tedavi:

Enfeksiyon varsa doktor antibiyotik reçete edebilir.

Tırnak çekme veya tırnak yatağına müdahale gibi küçük cerrahi işlemler gerekebilir.

Teşekkürler :cherry_blossom::pink_heart:

Ayak tirnaklarimin hepsinde var.en son 7 tane sini sokmuslerdi bir gunde ama fayda etmedi yine ayni cikti yine ayni sorunu yasiyorum lazer ve antibiyotik yada pedicure onerdi