Kızlar merhaba, hiç tırnak batması için doktora gideniniz var mı? Ya da doktora gitmeden acıyı nasil dindirdiniz
Seninse genelde cekiyolar bnmde bazen batiyo pedikur yaptiriyorum iyi geliyo bi dene istersen
Batan tırnak çok derine gitmedi ise hafif tırnağı kaldırıp içerisine mini minnacık pamuk koymuştum,krem sürüp. Sonra tırnağın uzamasını bekledim. Diğer türlü tırnağı tamamıyla çekmeden sadece kenar kısmı kesip alan doktorlarda var.
Teşekkür ederim
Yarın sabah gidicem bakalım dayanamadım artık doktordan da korkuyorum ama işte çaresizlik, benimki çok batmış bence kaldıracağım pay hiç yok
Onunla geçmiş olsun. İnşallah poliklinikte basitçe bir uygulama ile sizi rahatlatır.
İnşallah, teşekkür ederim
Baya kötüydü benim ayağımda . Sıvı bişeyler akardı fobi oldu doktora gitmek o yüzden kendim hallettim
tuzlu suya soktum ayağımı. Tırnak yumuşayınca kestim batan kısmı ve sonra şu ana kadar uzamasını bekliyorum öyle kesiyorum sorun olmuyor
Ay doktorda noldu ki
Babamda ve kardesimde cok oluyo babam kendi kokunden sokuyo tirnagi yine batiyo. Kardesimde doktora gitti igneyle uyusturup aliyolar batan tirnagi korkma
Krem verdi önce iltihap için birkaç gün sonra ortapediye git dedi![]()
Smdi lazerle yapiyolarmis canm kuzenim oyle aldirdi odedi bnada
Devlette yapıyorlar mıdır acaba ![]()
Lazer daha iyi tabi canim
Blmiyorm
İhmal etme git korma bisey olmaz ileride daha sknti olabilir allah korusun i yuzden simdiden bakdir
Cesaret verdiniz Allah razı olsun pazartesi günü giderim inşallah randevu aldım
Bana olanlar doğum zamanı oldu ![]()
Ay evet hatırlıyorum, Allah o acıları unuttursun bida da yaşatmasın kötü şeyler ![]()
Amin inşallah ondam bir de tırnak çekilmesini kaldıramazdım çok sıvı gibi bişeyler aktı gitti ayağımdan sarı sarı iltihap gibi hele o sırada kız kardeşimin düğünü arifesinde cross terliklerle dolandım düğünde takımların altına öyle diyim
tuz gölüne gitmiştik ordan dönüşte ordaki su iyi gelmişti eve gelince de ara ara tuzlu su yaptım yandı tabi biraz ama şükür iyi şimdi keserken de dikkatli kesiyorum fazla kenarlara dokunmamaya uzun bırakmaya çalışıyorum .