Bebeginizin tirnaklarini nasil kesiyorsunuz duzmu
Kestigime sukrediyorum zor kesiyorum nasil denk gelirse ama genelde duz oluyo
Kenarlari batmiyomu icine ben uyurken kesiyorm iyi oluyo duz kesiyom bndede
Yok batmiyo uyurkende uyaniyo dokununca
Ahaha bende aynı durumdayım genelde de galip geliyor kesemiyorum bir iki tırnak kesebilirsem şukrediyorum el tırnakları genelde kırılarak gidiyor kesmeye kalkınca durmuyor kaçıyor ağlıyor elini ayağını oynatıyor zarar gelecek diye korkuyorum benimkinin de uykusu çok hassas en ufak şeyde uyanıyor onceden düz düz ne güzel kesiyordum artık imkansiz hale geldi ![]()
![]()
bizimki yurumuyo ama zor oluyo valla elleri bi sekilde hallediuorumda ayaklardan huylaniyo kendi kendine kiriliyo bazen
Sukur uyuyunca kesiyorum
Bide tirnak torpusu kullandinizmi hic ben aldim menun kalmadim hic gizel yapmadi
Tırnagini tuttuğuna şükrediyorum tutartutmaz çıt yapıyorum ve evet düz
