Tirnak kesimi

Bebeginizin tirnaklarini nasil kesiyorsunuz duzmu

Kestigime sukrediyorum zor kesiyorum nasil denk gelirse ama genelde duz oluyo

Kenarlari batmiyomu icine ben uyurken kesiyorm iyi oluyo duz kesiyom bndede

Yok batmiyo uyurkende uyaniyo dokununca

Ahaha bende aynı durumdayım genelde de galip geliyor kesemiyorum bir iki tırnak kesebilirsem şukrediyorum el tırnakları genelde kırılarak gidiyor kesmeye kalkınca durmuyor kaçıyor ağlıyor elini ayağını oynatıyor zarar gelecek diye korkuyorum benimkinin de uykusu çok hassas en ufak şeyde uyanıyor onceden düz düz ne güzel kesiyordum artık imkansiz hale geldi :woman_facepalming:t2:

:grin::grin: bizimki yurumuyo ama zor oluyo valla elleri bi sekilde hallediuorumda ayaklardan huylaniyo kendi kendine kiriliyo bazen

Sukur uyuyunca kesiyorum

Bide tirnak torpusu kullandinizmi hic ben aldim menun kalmadim hic gizel yapmadi

Tırnagini tuttuğuna şükrediyorum tutartutmaz çıt yapıyorum ve evet düz

Yatiriyorum basinin ucuna geciyorum kesiyorum ama makas seklinde olanla
Normal tirnak makasi degil.