Topuk kanında kistik fibroz

Hanımlar merhaba,
İlçe sağlıktan aradılar, aldıkları topuk kanında kistik fibrozis yüksek çıkmış dediler. İkinci kanı alacaklarmış. Ağlamaktan sütüm falan da kesildi hep. Hangi doktora götürmeliyim nasıl bir çare aramalıyım bilmiyorum. Var mı bu durumla karşılaşan?

Çok geçmiş olsun ilk defa duydum…Biraz baktım da ikinci testte negatif çıkabilirmiş siz sakin olmaya çalışın inşallah. Akrabalık var mı eşinizle?

Çoğunlukla ikinci test temiz çikiyor sakin olun üzmeyin kendinizi

Arkadaşımın kızında da ilk testte öyle çıkmıştı ikinci ayrıntılı olan temiz çıktı. Üzme kendini Allah’ın izniyle temiz çıkar inşallah

İnşallah öyle olur benim de teşekkür ederim