Tutunmadan kalkma

Hanımlar merhaba kızım bir yaşında yürümeyide öğrendi ama yerden direk kalkamıyor. Hep bişeye tutup kalkıyor normal mi bu ne zaman kendi kendine yerden desteksiz kalkar

Bizim 13 aylık destekli kalkıyo ve dengesini daha sağlamıyor bu yüzden normal telaşa gerek yok :blush: bnce dengesinii en az 16 yada 17 aylık olunca korur tahminim öyle ama her bebek özeldir ve farklıdır

Ya yürüyo tek başına evde yürüme de dengede problem yok ama yerden tutunmadan kendi kalkamıyor ya duvara koltuklara falan tutup kalkıyo sonra yürüyo endişe ettim bende

Başta oyle yapıyorlar yürümede pratikleştikçe dizinin ustune basıp bazende ellerinden destek alip oldugu yerden kalkiyor benim bebeğim yürümeye başlayalı 1 ay oldu elhamdülillah bazende surekli düşüyor :grin:

Bnce korkma annesi daha küçük

Teşekkür ederim arkadaşlar umarım zamanla kendi kendine kalkmayıda öğrenir :folded_hands:t2:

Benim kızım ayın 25 indr 1 yaşına girecek ama yürümüyor hatta yeni yeni emeklemeye başladı acaba sıkıntımı var

Sanmam her bebek farklıdır bebim kızım da erken emekledi ama yaşında anca yürüdü. Herkes şey dedi mesela erken emekledi erken yürür vs ama olmadı yani her gelişim basamağı her bebekde farklı oluyor bazısı hiç emeklemiyor. 18. Aya kadar yürümemesini normal karşılıyor doktorlar. Sadece şuan ayakda kendi kilosunu taşıyor olması lazım ayaklarının üstüne basabiliyor olması gerekiyor. Doktorum bana sadece kendi ağırlığını taşıyabiliyormu diye soruyo sadece yürüyüp yürümemesi şuan için bebeğe bağlı ama dediğin gibi kendi ayakda durmalı şuan için

Bu postu açtığımdan sonra benim kızımda kendi kendine kalkmaya başladı :joy: diyorum annecim benim sormamımı bekledin bugün başladı yerden kalkmaya :joy: