Kızlar yarın şehir dışına çıkacaz abimle uçak bileti aldık ama normal de bebekli yolcuları anneleri otomatikman cam kenari veriliyo ama bebekle ilgilinen yolcu abim olarak görülüp cam kenarı abime kızım da abim bakıcısı olarak gösterilmş e şimdi nolacak çok saçma hadi cam kenarı önemli değil de kızımı abim mi tutacak uçakta ilk defa Türk hava yollarına binecem kurallarını bilmiyorum nasıl olacak kafam karıştı yaw
Bebekli annelere cam kenarı mı beriliyor bende haftaya uçacağım inşaAllah
Evet 2 yaş altı