Uçuş konusunda tecrübeli olan anneler bakabilir mi? 🌸

Kızlar selam :cherry_blossom: ben 3 hafta sonra Almanya’dan Türkiye’ye uçacağım 3 saat sürüyor yolculuk. Bebeğim şu an 2 aylık. Bu aylarda uçak yolculuğu yapanlar deneyimlerini anlatabilir mi? Neler yaptınız, uçuşunuz nasıldı?

Hatta Almanyadan uçan varsa bebek arabası prosedürünüde merak ediyorum :smiling_face_with_three_hearts:

Ya bende öyle düşünüyorum ama küçük olmasıda ayrı riskli sanki biraz daha büyük olsa en azından oyuncaklarla oyalardım böyle emzirme dışında bir şey yapamam gibi :pleading_face: ayrıca gitmek zorundayım kardeşimin düğünü var :smiling_face_with_three_hearts:

Ben yurtiçi deneyim yaşadım ama bebeğim 9 aylıktı. Bebek arabasını uçağın kabinine almışlardı. Valizlerle beraber indirdiler. Kalkış sırasında emzirmiştim ve sesten mi bilmiyorum uyumuştu. İnene kadar da uyanmadı ortalama 1 saat sürmüştü. Cok sükür sorunsuz geçmişti ama sizin bebeğinizufak bilmiyorum nasıl olur. Kalkışta inişte emzirme yada biberon verebilirsiniz rahatsızolmaması icin

Bende yurtiçi bir uçuş yaşadım bebeğim o zaman 11 aylıktı çok rahat geçmişti bebek arabasını önden aldılar zaten emmeyi bıraktığı için de emziremedim kalktışta be inişte kulaklarını kapatmıştım zaten kalkınca da hemen uyumuştu inince uyandı hem gidişte hem dönüşte çok rahat geçmişti şükür. Sizinki daha çok küçük daha rahat geçer bence emzirin uyur büyük ihtimalle iyi uçuşlar :cherry_blossom:

Kalkışta inişte emzireceğim yalancı emzikte emiyor onuda veririm onun dışında uçak sesi beyaz gürültü gelirde uyur inşallah :smiling_face_with_three_hearts:

Çok teşekkür ederim inşallah :folded_hands:t2: uçak sesi beyaz gürültü gibi gelmiş olabilir ona umarım benimki de uyur :smiling_face_with_three_hearts:

Benimki 15 aylık 4. Ayından beri 3 kez 2 saatlik yolculuklar yaptık. Kalkış ve inişte emzirme/mama denk getirmeye çalıştım yoksa da emzik verdim. Onun dışında bazen uyudu bazen daraldığı için huysuzlandı elden geldiğince hoplattık filan. Yalnız olmamak avantaj tabi yanınızda biri olacak mı? Her halükarda o kadar da korkulduğu gibi olmuyormuş bunu deneyimledim ben :slight_smile:

Yok maalesef yalnız olacağım bu yüzden endişeleniyorum :face_holding_back_tears: bende her tuşa basacağım artık uçakta :face_with_hand_over_mouth: umarım güzel geçer :face_holding_back_tears:

Ben oğlum 3 aylıktan beri ucuyorum ama hep yurtiçiydi. Genel olarak ekstra bişey yapmdim hep kitap vs aldım yanıma Bebek çantası ihtiyaç olan şeyler Bebek arabası konusunda ben aldım sıkıntı olmadı. Yeme içme gerekli şeyleri aldım emziriyordm zaten ek gıda dönemnde elma vs verdim eline genelde uyudu zaten aklınıza takılan bişey varsa sorabilirsiniz benimkine bu kadar geldi

Bende 6 aylıktı Antalyaya gıttık hemde aktarmalı ben hıc sorun yaşamadım bebegım de zaten aksi bır bebek degıldi onun da etkisi var kesinlikle bırde dogdugundan ıtıbaren bız hep gezdik dışarı da alışık o yüzden şuan 1 yaşında bence küçükken daha rahat olur dıye dusunuyorum

Hollandadan cok kucukken de buyukken de travel buggy aldim zaten bebekli oldugun icin kuyruk beklemiyorsun hostesler cok yardimci neye ihtiyacin varsa sicak suyuna kadar alt degistirme yerleri var rahat geldim.endiselenme korkacak bisey yok canim.hayirli ugurlu olsun bu arada kardesin evleniyormus canim

Canım çok teşekkür ederim öncelikle :cherry_blossom::folded_hands:t2: travel buggy sadece istanbuldan yurtdışına uçarken var diye söylediler bana burdan gidince yokmuş :pleading_face: Bakalım bir haftamız kaldı umarım güzel bi uçuş geçiririz :smiling_face_with_three_hearts:

Çok teşekkür ederim tecrübelerin için herkesin yorumunu not ettim haftaya pazar akşamı inşallah güzel geçti diye yazarım buraya :smiling_face_with_three_hearts:

Benim bebeğimde çok şükür değil ama yinede tek başıma olduğum için korkuyorum valiz bebek arabası ve bebek derken :see_no_evil_monkey: umarım güzel bir uçuş olur çok teşekkür ederim :folded_hands:t2::four_leaf_clover: