Ultrason kilosu ile reel aynı oluyor mu

Hanımlar hepinize çok teşekkür ederim, inşallah sağlıkla alayim kucağıma. Hamileliğin son haftaları çok daha zor , zamanda yaklaştıkça ayrı stres yapıyorum. Hepimizin duasını bekliyorum :rose::rose::rose::rose::rose:

Allah yar ve yardımcın olsun stres yapma olabildiğince rahat düşünmeye çalış inşallah bir avazda alırsın kucağına sağlıkla

Allah sag salim kucagina almayi nasip etsin valla 40+2 de dogurdum ben düşün icerde o kadar kaldigi halde 2.500 doğdu 3 gunde de 300 gram verdi doktor sütün yetmiyor sanirim diye mama baslatti 3 günlükken. Meğer şişi inmiş bebegin mamaya belki de hic gerek olmayacakti ama malesef ilk cocuk olunca benim de cahilliğime geldi. 2.de oyle deseler de ilk zamanlar sadece anne sutu veririm cunku sutu de artmıyor insanin surekli emzirmeyince

Maşallah cnm sağol senin evlatlarinjda sana bağışlasın rabbim :heart: