Arkadaşlar Allah izin verirse dogumuma az kaldı 36 bitti bugün 37 den gün alıyorum . Bebemin kilosu 2700 boyu 48 cm , doktor kiloya az dedi. Yemem içmem hamilelik öncesine göre çok yerinde , canım istemese bile birşeyler yiyorum . Böyle olupta bebeği normal kiloda doğan var mı , moralim bozuldu açıkçası . Doğuma kadar ne kadar olur acaba
Bol bol muz, ceviz, kefir için bunlar çok güzel kilo yapıyor bebeğe muz özellikle çok kilo aldırıyor benim bebeğim 36. Haftamda 3 buçuk kiloydu ![]()
![]()
Hergun muhakkak muz yiyorum bazen üç tane yediğim bile oluyor , cerezde yiyorum . Kefiri ara sıra içiyorum, ama bugün denicem . Tesekkkur ederim
Ultrason da genelde daha yüksek çıkıyor kilosu. Bende o haftalarda 2700 civarındaydım üstelik bebeğin karın çevresi baş çevresi vs 2 3 hafta geriden geliyordu , 2 3 güne bir kontrole gidiyordum gelişiminden ötürü sıkı takip vardı. 40+4 te doğuma alındım doğuma gireceğimde ultrasonda kilosu 3200 civarıydı bebeğim doğdu 2700dü kilosu. Daha sonra 2500e düştü. Şuan tam 2 aylık ve 4500 civarı , gayet de sağlıklı. Sadece minyon bir bebek, ben ve eşimde çok kalıplı değiliz zaten normal karşılıyoruz
eğer bebeğin suyunda bi eksiklik veya başka bir sıkıntı yoksa kiloyu hiç dert etme, her bebek tosun gibi doğmuyor ![]()
3 kiloya ulasir merak etme canim. Doguma almadan hemen once usgyle muayene etti doktor kilosu 3.200 dedi 3.500 dogdu az yada cok cikabiliyo yani yanilma olabiliyo
Mrb banada hep önden gidiyor dediler bu yüzden bir hafta erken aldılar 37+5 de ama bebek doğdu 2.860 boyda 48 36+5 de 3 kilo 100 Gr dediler bı hafta sonrasjna gün vermişler di çocuk doğdu 2.860
Ben sürekli muz kefir kadar peyniri kuru yemiş yememe ragmer zayif dogdu
Valla bana da 2.850 dediler bebisimi 2.500 doğdu, onlar tahmini kilo veriyorlsr bence ölçümlerine göre, boyu da 51 cm dediler ama 48 cm falan geldi mesela ayni olmuyor hatta bazen az soyleyip daha kilolu doganlar da oluyormus
Peki doğduktan sonra arayı ayına göre kapıyor mu acaba
Bana 3 kilo 100 gram dediler 3 kilo 200 gram doğdu 39 haftalık doğdu benim kızım ben hergün süt muz kaşar peyniri tüketiyordum her sabah mutlaka haşlanmış yumurta yiyodum bebişim iyi doğdu
Benim kızımdada gelişim geriliği vardı son ayda kilo aldı. Eski kaşar yedim bol bol gerçekden etkisini gösteriyor muz eski kaşar yumurta ceviz kesinlikle tabsiye ederim 38+5 de doğum yaptım 3300 dedi 3200 doğdu hatta doktorum son kontrolünde nasıl bu kadar kilo almış olabilir diye şaşırmışdı riskli gebelikdi gelişimi hep 3 hafta geri geliyodu kilosu zayıfdı ama son iki hafta da aldı
Doğumdan bir gün önce bakıldı 3400 gramdı ertesi gün doğum yaptım 3000 gram 400 gram kadar artı veya eksi yanılma payı olablr bu normal önemli olan sağlıkli olması başka bir skntı yoksa çok da dert etmyin derim ben daha sonralarda alır inşallah kilo sağlıkla gelsin bebiş![]()
Canım benim 36. Haftada bebem 2500 du kilosu 40+4 de doğdu 3200 doğdu . Bebeğinin gelişimde bı sıkıntı görülmesiyse çok kilolu olmasına gerek yok canını hiç sıkma bunun için. Sağlıkla doğsun doğduktan sonra alır kiloyu inşallah![]()
Her bebek bir olmuyor birde genelde ilk bebekler çok zayıf oluyor benim ilk bebeğim 600 gramdı ama sorunları vardı tabi
Benim 37+5 ye doğum yaptım bir gün önce kontrole gitmiştim 3300 demişler di 3135 doğdu
Aynen ben buna bile şükrettim çünkü diğer iki kızım pramature 7 aylık 1500 Gr doğdular
biri 10 diğeri 7 yaşında oglumdan uzun zaman sonra 9;/aylık doğdu yanımdaydı kızlarım hemen kuveze alinmişti
Seninki sadece 600 gramı doğdu ![]()
Rabbim sana bağışlasın canım çocuklarını
evet 600 gram doğdu bebeğim 4 buçuk ay küvezde kaldı çok şükür iyi 13 yaşında şu an ![]()
![]()
O iş pek beslenmeye bakmıyor bence ben hamileliğim boyunca 6 kilo aldım bebek gelişmiyor diye üzüldüm hiç bişey yiyemiyordum çünkü 3.600 doğdu 39 haftada ki sezeryanla doğdu belki 4 kiloyu bile bulabilirdi. Benim ilk bebeğimde 2.900 doğdu kiloya takılma kimi bebek kücük doğar çok hızlı kilo alır.
Daha kolay dogurursun dogduktan sonra kilo aldirirsin.