Kızlar merhaba. Bebeğim 5 ay 3 haftalık. Biraz üşütmüş. Ateşi yok. Ama soğuk terliyor kafası. Kuru öksürük var, ne yapabilirim? ![]()
![]()
Bizde de var aynısı. Doktoruna yazıcam bu gün
Doktorla görüştüm burun temizliği ile geçmezse bana getirin dedi. Şimdi sık sık burun temizliği yapacağım.
Bizde bugün gittik. Bize de burnu tıkanık dedi. Ciğerleri temiz şükür. O da kendi kendine geçer dedi ama burnu temizlemek lazım
Baya bir süre temizledim geçmedi çünkü influenza A pozitifmisiz. İlaç kullandık öyle toparladı
Özelde evet sürüntü testi yaptılar öyle çıktı