Ütü tavsiyeniz var mı acaba

Hanımlar merhaba ütüm sizlere ömür acil bir ütü almam lazım ama araştırmaya çok vaktim yok aceleyle gidip nerde işe yaramayan ağır bişey varsa onu alırım kesin varmı memnun kaldığınız modeller, birde çok ütü yapan biriyim oyuzden hafif ve güzel ütülemesi lazım yardımcı olursanız çok sevinirim :face_blowing_a_kiss:

Beko Bku 8024 buhar kazanli ütüyü kullanıyorum beş senedir memnunum. Eşim hergün takım giyiniyor, bizde ütü işi bitmez. Hem çoklu ütüleri rahat yapıyorum hem de hızlı ısınıyor, bir tane eşarp ütüleyip örtüp çıkıyorum. Buhar kazanlilarin çok daha iyi olanları vardır şimdi. Ama normal ütü alacak olsam Philips alırdım.

Philips öneririm. Bende hafif olmasına dikkat etmiştim hem hafif normal tip ütüler gibi yani hem de kumaşı tanıma özelliği var kaldırınca otomatik elektriği kesiyor model link atayım belki dikkatinizi çeker https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_philips-azur-dst706130-buharli-utu-koyu-mor-1228057.html

En ucuz şu an burada diye attım

Tam modelini bilmiyorum sabah bakip yazarim esim uyuyo bakamadim ama philips kazanli utu kesinliklik kazanli al cokda utu yapiyomussun hem zamandan tasarruf bundan once normal utu kullaniyodum eziyetti resmen

benim kullandığım ütü bu çok memnunum bazen üstünde unutuyorum kendiliğinden kapanıyor bir süre sonra fişini de takılı unutsam kendiliğinden kapanıyor ve kendi standı ile kirecini kendisi temizliyor ben çok memnunum tavsiyem bu

Kazanli utuler muhtesem utuluyo annemin war kac sene oldu hala kullaniyor

Bunu kullanıyordum zaten aynısını almak istemedim

Kazanlı için de yerim yok ya bide sürekli kaşdır indir uğraşmam diye yoksa bence çok heves ediyorum kazanlı ütülere Philips aldım bakalım inşallah güzeldir

Bir üst modeli aldım bende 7500 serisini umarım memnun kalırım teşekkür ederim

Aynı dert eşim takım giyince mecbur ütüyle çok fazla ilişkimiz oluyor :joy: Philips aldım bakalım umarım memnun kalırım teşekkür ederim

Rica ederim ,hayırlı olsun :hugs:

Rica ederim memnun kalırsınız diye düşünüyorum güzel günlerde kullanın :herb:

Teşekkür ederim de şey sorucam bugün deniyim dedim bi kaç damla su bırakdı alt tabanından normal mi acaba

İlk kullanımda bende de olmuştu biraz diye hatırlıyorum suyu boşaltın tekrar koyun bazen marka dahi olsa da tabanlarınxa kırık da olabiliyor . Bundan önce sıfır ütü çeyizime arzum almıştım kırıkmış foş foş su aktı böyle deneyin yani bir. Bir kaç damlayla sorun yoktur ama

Umarım öyledir sadece denedim bi iki damla akıtınca vaktim yok diye kenara koydum tekrar bakıcam inşallah bir sorun yaşamam çok da anladığım bir konu değil teşekkür ederim tekrardan