Uygun fiyatlı memnun oldugunuz scooter önerir misiniz 💖

Oğluma düşünüyoruz 2 yaşına girecek erken mi biner mi sizce :cherry_blossom:

Bende düşünüyorum ve senin gibi kararsız kaldım binebilir mi diye

Valla ben avmden falan parkta bir de 2 tane çocukta gördüm 1 yaşında var yokdu bebekler maşallah güzel tutunmuşlardı bu ebeveyn kontrollü modeller var ya bende ya ebebekten alcam ya elele baby den. Ki elele baby modelş daha çok hoşuma gitti ileri yaşlarda kullanım olsun modeli güvenlik şekli olsun kurbandan sonra alacağım bende inşallah farklı fikir veren olursa bende burda bekleyim

Bugün arkadaşta gördük oğlum hiç göstermeden bi ayagını koyup bi ayağıyla sürmeye başladı gerçekten akıllılar ya o şoktan almış ama önü dönmüyor decatlon da car dönüyor dedi 1500 şuan sitede oda

Ebebeyn kontrollüler pahalı sanırım ya bugün arkadaşta decatlonda var dedi gidip bakıcaz bakalım ona önü sağa sola dönüyormuş onun

şu an tükenmiş de işte 4.500 tl falan gidin bakım tabi de sanmam decatlonda daha uygun olsun ora da biraz ateş pahası

Bu arkadan tutmalılar bana çok pahalı geliyor yer kaplar bide galiba arkadaşın dediği şu katlanıyor hem güzele benziyor bi gidip bakmak lazım kendi sitesinde 1500
Daha uyguna güzel öneri gelirse burdayız :see_no_evil_monkey::see_no_evil_monkey:

Tabi bu da güzel bir model görmek de önemli gönlünüzce olsun inşallah :sparkling_heart::heart_hands:

İnşallah hepimizin :face_blowing_a_kiss::heart:

Şoka ısıkli gelmisti 750 lira cok guzeldi

Ebeveyn kontrollü olanı aldık biz kullanıyoruz her parçası çıkıyor ve katlanıyor. 20 aylık oğlum kendi sürüyor memnunuz tavsiye ederim. @İncibebekannesi

O tek yön sağa sola dönmüyormuş

Elelebaby den mi almıştınız 4-5 arası galiba fiyatta

Evet fotoğraftaki en sol üstteki 4in1 5 tekerlekli olan.

Sağlıcakla kullanın şimdilik uygun fiyatlı almamız lazım bütçeye göre :sparkling_heart: Buda aklımda olsun ilerde :folded_hands:

Benim eşim kızıma 18 aylıkken almıştı kızım şuan 22 aylık çok rahat sürüyor iki yaşında rahatlıkla sürer bence biz scooter markasının sukutırını aldık kademeli boyuna göre ayarlana bilir hem çok pahalı bir şeyde değil

Kac aydan sonra kullanışlı olur sizce? Bende kızımın bayram harçlıkları ile almayı düşünüyorum bunu ama sanırım erken daha

Oğlum 20 aylık anca sürüyor. Biraz da önceden ilk arabam tecrübesi vardı ayaklarıyla sürmeye alışkın. Bebeğinizin bacak boyu da önemli bence 1 buçuk yaş sonrası daha da iyisi 2 yaş.