3 ay 10 günlük bebeğimi gece hariç ayağımda sallayarak uyutuyorum. Geceleri kendi uykuya dalabiliyor uyandığında (maşallah deyim de
). Gündüz uykularında farkettim ki bir şeylere sarılmak istiyor. Elimle karın bölgesini pış pış yaparken farkettim. Denemek için baş örtüsü koydum ona da sarılıyor. Çekince uykuya daha zor dalıyor. Sanırım bir uyku arkadaşı alacağım. Aranızda kullanan var mı? Ne önerirsiniz?
Buna benzer bir konu bende açmak istiyordum. Uyku arkadaşı vermemiz gerektiğini nasıl anlarız diye. Elimde 4 tane uyku arkadaşı var annem yaptı hepsini ama alıp uyumuyor
demek ki bişeylere sarılma ihtiyacı olunca veriliyormuş. Böyle içi boş yumuşak oyıncaklar var onlardan verin ama genelde boğukma riski olabildiği için erken aylarda önermiyolar. Dikkat etmeniz gerek. Uyurken ağzını burnu inu kapamasın oyuncak
Bende galerimde fotoğraflara bakarken farkettim hep sarılmaya çalışmış yavrum uyku zamanında.
Uyuduktan sonra kundaklayarak sarıyorum, oyuncağını da yanına koyarım bir sıkıntı olmaz heralde. Dediğiniz özellikleri barındıran bir uyku arkadaşı bulmam lazım ![]()
Bugün kafasına baş örtüyü bıraktım baktım kendini kurtarabilecek mi diye baş edemedi henüz. Biraz daha büyüsün kundagi öyle bırakırım diye düşündüm o yüzden. Gece de kendi elinin kolunun hareketine kendini çok uyandırıyor. Ama uyuduktan sonra yatağına koymadan kundak yapıyorum. Uykuya geçene kadarki süreçte uyku arkadaşı mantıklı olur gibi geldi şimdilik ![]()
![]()
Çok tatli şeyler var bakayım bende
Ay sizinki çok güzelmiş çok tatlıymış ![]()
![]()
![]()
Eğer burnunu ağzını oyuncak kapatırsa dikkat edin . Kundakta sıkıntı olmaz sanırım
Annem yaptı bunu da
eğer el beceriniz varsa sizde yapabilirsiniz aslında . Youtubede hep tarifleri var
Ona da bakayim teşekkürler ![]()
Benim de merak ettiğim bir konu var. 1 yaş sonrasında uyku arkadaşı verilir mi kızlarr
Ben cigitten bir Tavşan almıştım altı örtü gibi biraz beraber yattık kokumuz sindi işte 5. Ayına kadar kullandı 3 buçuktan sonra
Ama şimdi yaşına gelecek 6. Ayda sonra yanında asla istemedi pyun oynuyor uyumuyordu belki uyur . Burdan bir arkadaş önermişti bana da onun tavsiyesi üzerine aldım en azından kundak yapıyordum kundakta çıkarma sürecinde çok yardımcı olmuştu
Bu da çok güzelmiş bakayım hemem
Hanımlar tekrar merhaba
Biz uyku arkadaşı alana kadar başka bir şey keşfettik sizinle de paylaşayım dedim. Bunu keşfedene kadar kızım yaklaşık 1 haftadır uzun uykulardan önce yani öğlen uykusu öncesive gece uykusu öncesi çok fazla ağlıyordu. Şimdi çok şükür çok rahat uykuya dalıyor. Bu arada 3 ay 13 günlük bebeğim.
Benim baş örtüme sarılarak uykuya dalıyor. Uyuduktan sonra alıyorum, kollarını kundaklayıp yatağına yatırıyorum.




