Merhaba güzel anneler bebeğinizin uyku arkadaşı var mı varsa nasıl ve ne zaman alıştırdınız? Deneyimlerinizi bizimle paylaşır mısınız ![]()
![]()
Kizim bebeklikden beri yattigi yastigi elinde gezdirirdi daha gecen sene kaldirdim ortalikdan hala sorar nerde diye yarin 10 yasina girecek
iyimi kotumu uyku arkadasi bilemiyorum oyuzden onu unutup biyere gittiginde uyumayabilir boyle seylerde yasadim tatile gittik unutmusuz yastigi 1 yasindaydi burnumuzdan getirdi
2 aylik bi kizim daha var bakalim bunda ne yapicaz
Aynısından iki tane yapıp birini çantasına koyayım o zaman ne olur ne olmaz ![]()
Nasıl alıştırılır bir fikrim yok bende yatağının köşesine koydum uykuyla bağdaştırsın diye. Uyandığında onu görsün diye
Ayni beşikten bende de var 3,5 aylığız hep kafamda o yandaki delikli kısımdan cereyan yapiyor mu acaba
bide terlemiyor mu böyle saçlarına kurban olduğum
Aynen canim alisinca istiyo ve yikarsan kokusundan bile biliyo yikamiycanda ![]()
Bemim oğlumun pikesi vardı o olmadan uyuyamazdi ana sınıfına başlayınca sen büyüdün artık dedim zorla unuttu 3. Sınıf hala aklına gelir
Benim oğlan normalde terliyor bide geceleri de cok terliyor oda ısısı da normal oldugu için ceryan olmuyo yada bazen o açık yerleri battaniye ile sarıyorum ![]()
bide İNŞALLAH yaza da az kaldı o zamana bebeğin de büyümüş oluyo ya oyüzden üstü açık yatacak senin bebeğin hiç canını sıkma ![]()
Ay valla 20 gündür yanımda yatirmak zorunda kaldım evde tadilat vardı annemlere geldim önümüzdeki hafta sonuna anca dönerim beşiği de getirmedim eşim yok yanımda yatar diye şimdi kara kara dusunuyorum ya gittiğimizde beşikte yatmazsa diye
bide uzun bı bebek siz ne kadardir yatiriyorsunuz o beşikte küçük gelcek gibi hissediyorum
Bnde çogu zaman yanımda yatırıyorum bazen beşiğe koyuyorum galiba alıştı beşikte uyuyunca daha çok uyanıyor yanımda ise sabaha kadar meme başında kokusundan sakinleşiyo dediğin gibi artık büyüdü ama daha beşiğe oluyor sanırım bir iki ay daha bu beşikle idare edicez bnde beşik araştırıyorum
Ayy hadi bakalim bulursan şöyle ergonomik uygun bı beşik haber verir misin bana da ben de bakayım yazarım buraya
Tamam canım İNŞALLAH yazarım
ben büyüyen beşik bakıyorum ömürlük olsun die o beşikler sonradan büyük bir yatak oluyo daha çok ona bakıyorum
Belirli bir yere alismasin koyduğum her yerde uyusun diye gün içinde de farklı yerlere yatırıyorum ben bazen beşik bazen yatak yada kanepe sadece beşikte yatarsa ona alışır gittiği her yerde de beşiğini ister çok duydum öyle tasinabilir besikle gezeni![]()
Evde sadece beşiğinde uyutuyodum da buraya geleli 20 gündür benim oda annemleein odası oturma odası heryerde uyuyor sağolsun ![]()
![]()
Ayy ben de aynı dusundum biliyomusun
Yani bna o mantıklı geliyo


