Uyku arkadaşına ne zaman ve nasıl alıştırılır?

Merhaba güzel anneler bebeğinizin uyku arkadaşı var mı varsa nasıl ve ne zaman alıştırdınız? Deneyimlerinizi bizimle paylaşır mısınız :smiling_face_with_three_hearts::angel:t2:


7 aylık bebegime dün uyku arkadaşı yptım bnde alışsın die artık hep gözünün önünde bulundurucam :slightly_smiling_face::cherry_blossom:

Kizim bebeklikden beri yattigi yastigi elinde gezdirirdi daha gecen sene kaldirdim ortalikdan hala sorar nerde diye yarin 10 yasina girecek :smiling_face_with_tear: iyimi kotumu uyku arkadasi bilemiyorum oyuzden onu unutup biyere gittiginde uyumayabilir boyle seylerde yasadim tatile gittik unutmusuz yastigi 1 yasindaydi burnumuzdan getirdi :face_with_hand_over_mouth: 2 aylik bi kizim daha var bakalim bunda ne yapicaz

Aynısından iki tane yapıp birini çantasına koyayım o zaman ne olur ne olmaz :smile:

Nasıl alıştırılır bir fikrim yok bende yatağının köşesine koydum uykuyla bağdaştırsın diye. Uyandığında onu görsün diye

Ayni beşikten bende de var 3,5 aylığız hep kafamda o yandaki delikli kısımdan cereyan yapiyor mu acaba :person_facepalming: bide terlemiyor mu böyle saçlarına kurban olduğum

Aynen canim alisinca istiyo ve yikarsan kokusundan bile biliyo yikamiycanda :grin:


Kızım 5.ayinda örtüyü falan yüzüne sürmeye çalışıyordu uyuyacağı zaman bende uyku arkadaşı istiyor diye düşünüp tavşan alıp vermiştim yumuşak. Ondan beri kullaniyor.

Bemim oğlumun pikesi vardı o olmadan uyuyamazdi ana sınıfına başlayınca sen büyüdün artık dedim zorla unuttu 3. Sınıf hala aklına gelir

Asile annem örmüştü yumuşacık kadife iple.
Küçükken benimde bir ayıcığım vardı liseyi üniversitesiyi okurken yurtta kalmıştım yanımda götürmüştüm. Şimdi de çalışma odamda kitaplığımın üzerinde duruyor. Bazen çaresiz kaldığımda ona bakıp biz neler atlattık deyip güç alıyorum ondan :face_holding_back_tears::smiling_face_with_three_hearts:

Benim oğlan normalde terliyor bide geceleri de cok terliyor oda ısısı da normal oldugu için ceryan olmuyo yada bazen o açık yerleri battaniye ile sarıyorum :blush:

bide İNŞALLAH yaza da az kaldı o zamana bebeğin de büyümüş oluyo ya oyüzden üstü açık yatacak senin bebeğin hiç canını sıkma :blush:

Ay valla 20 gündür yanımda yatirmak zorunda kaldım evde tadilat vardı annemlere geldim önümüzdeki hafta sonuna anca dönerim beşiği de getirmedim eşim yok yanımda yatar diye şimdi kara kara dusunuyorum ya gittiğimizde beşikte yatmazsa diye :pensive: bide uzun bı bebek siz ne kadardir yatiriyorsunuz o beşikte küçük gelcek gibi hissediyorum

Bnde çogu zaman yanımda yatırıyorum bazen beşiğe koyuyorum galiba alıştı beşikte uyuyunca daha çok uyanıyor yanımda ise sabaha kadar meme başında kokusundan sakinleşiyo dediğin gibi artık büyüdü ama daha beşiğe oluyor sanırım bir iki ay daha bu beşikle idare edicez bnde beşik araştırıyorum

Ayy hadi bakalim bulursan şöyle ergonomik uygun bı beşik haber verir misin bana da ben de bakayım yazarım buraya

Tamam canım İNŞALLAH yazarım :blush: ben büyüyen beşik bakıyorum ömürlük olsun die o beşikler sonradan büyük bir yatak oluyo daha çok ona bakıyorum

Belirli bir yere alismasin koyduğum her yerde uyusun diye gün içinde de farklı yerlere yatırıyorum ben bazen beşik bazen yatak yada kanepe sadece beşikte yatarsa ona alışır gittiği her yerde de beşiğini ister çok duydum öyle tasinabilir besikle gezeni​:sweat_smile:

Evde sadece beşiğinde uyutuyodum da buraya geleli 20 gündür benim oda annemleein odası oturma odası heryerde uyuyor sağolsun :rofl::person_facepalming:

Ayy ben de aynı dusundum biliyomusun

Yani bna o mantıklı geliyo