Uyku sorunu

Kızlar selammm fikrinize ihtiyacım var

5.5 aylık bir kızım var uyku eğitimine başladık yeni

Bana günde 2 uyku dedı 3.30 3.30 iki gündüz uykusu akşam uykusuna 4 saat sonra gecceksın dedı ben ne yapsam o kadar saat tutamıyorum doğru mu yapıyorum acaba uyku hocasına da çok yazdım ama tam aydınlanmadım mesela sabah 9 da kalmıyor 12 de uyutuyorum 2 ye kadar en fazla ıkı saat uyandığı saatten 3.30 saat sonra uyutuyorum mesela 5 e denk gelıyor yarım saat öyle uyuyor akşam uykusu da 21.30 diyor ama o saatte kadar dayanamıyor

Bence o ay için 2 uyku az . Vicdanınız rahat değilse devam etmeyin . Ben zamanında denedim hatta olmuştu sonra diş atak ayrılık kaygısı derken bozuluyor çoğu. Sadece akşam 9da uyumasına alıştırdım hep o da bana kolaylık sağladı

Akşam 9 da yatırıyorsunuz ya Pekı gündüz uyku duzenı nasıl kızım 9 a kadar asla durmuyor