Merhaba bebegim 16 günlük 3 4 güne kadar 2 saatte bir uyaniyordu emziriyordum geri uyuyordu ama şu bir kaç gündür uyumuyor dün gece 12 den 4 buçuğa kadar uyumadı şimdi de öğlen 12 den beri uyumuyor ne yapsam olmuyor bende anlam veremedim napmam gerek
Dönem dönem o şekilde olabilir ama rahatsızlıgı nedir bulmanız gerek havalar sıcak sıcaktan bunalıyor olabilir gazı olabilir karnı tam doymuyor olabilir bir cok etken var
Gaz, açlık, fazla ışık, stres… masajsızlık + banyosuzluk…
hiç olmadı bez degisimi. Boş bezi bile değiştirince susmuşluğu vardır benimkinin altını açınca belki de… Bir de oda değişikliği yapmayı deneyin. Biraz da sakince kulağına bildiğiniz sureleri okuyun. Hafif bir ninni + pış pışla devam edin.
Klimayı aciyoruz hep ama çok soğuk olmuyor tabi hiç ağzından gazını çıkaramıyor alttan yapıyor genelde neden böyle bunu da anlamadim
Evet banyo yaptırmadık daha hiç göbek bağı bugün düştü ağlamıyor da fazla öyle hareket ediyor sürekli kendi kucağa alınca da uyumuyor ne yapacağımızı şaşırdık
Ilık kısa bir banyo yaptırın bence rahatlar. Emzirince ardına da bir karın masajı yapın. Çok fazla kucaktan kucağa gezmesin sizin kokunuzu alsın. İnşallah uyur diye umuyorum![]()
İnşallah çok teşekkür ederim sagolun umarım uyur