Kızlar 8 ay 10 günlük sabah sağlıkocağına kan vermeye gittik geldiğimizden beri ateşi yükseliyor calpol verince biraz düşüyor sonra yine çıkıyor. Özellikle elleri çok sıcak . Üst 2 dişi alt 1 dişi patladı ama damakları alev gibi cayır cayır yanıyor cok salyası akıyor acaba diğer dişleri mi çıkmaya hazırlanıyor ne olabilir ? Çok korkuyorum yarına kadar devam ederse hastaneye götüreceğim üstünü soydum soguk bez uygulaması yapıyorum sabahta duş aldırıcam ama diken üstündeyim dişten midir ![]()
![]()
![]()
Diştende olabilir canım ılıık bir banyo yaptır bebeğini üzerini çok giydirme ve kaç derece ateşi çokmu yükseliyor
Tek zıbınla tutuyorum 38 bucugun üstüne cıkmadı hic koltuk altından 39 ama dijital alette öyle. Normal ateş ölçer koltuk altından 38.3 gösteriyor ama çok sıcak elleri
sabah 5de uyudu uyansın banyo ettirecegim
Ateşi düşmezse götür doktora diş ateş yapar ama çok aşırı ateş yapmaz korkma üzülme belki boğaz enfeksiyonu vardır genelde hep oluyor bebeklerde oda çok ateş yapar hastaysada iyileşir stres yapma ateş takibi yap ateşi düşmez dahada çıkarsa mutlaka git doktora çok geçmiş olsun ![]()
![]()
Bogazlari nasıl acaba belki bogazlari kizarik falan olblr oda ates yapabilir
Bizimkinde 1 ay önce 4 gün süren ateş vardı 4 saatte bir calpol.verdik ilaç etkisini kaybedince geri yükseliyordu sonra ateş bitti öksürük burun tıkanıklığı geldi salgın var çocuklarda belki öyle biseydir yinede doktora gösterin ateşi dusmezse
Dis bu kadar ates yapmaz diyor doktorlar 38 in ustune olmaz. Belki gribal enfeksiyon geciriyor olabilir diste buna eklenince atesi yukseliyor olabilir. Bizde 38. 5 39 lara yaklasti doktorumuz bu mevsimlerde salgin oldugunu bebegime de gecebilecegini soyledi. Bogazinda kizariklik ve ates vardi. Telas etmeyin ates takibi yapin ilik suyla duş aldirin. Normalde 6 saatte bi calpol veriliyormus ama dusmezse 4 saatte bir de verebilirsiniz. Cok gecmis olsun
Çok teşekkür ederim şimdi banyo ettirdim şurup verdim takip ediyorum akşama kadar düzelmezse götüreceğim ![]()
Bilmiyorum ki ağzına ellettirmiyor dişleri ağrıdığı icin asla bakamıyoeum
Bizim de böyle oldu şu an boğaz enfeksiyonundan antibiyotik başladık. Öksürük var baya. Ventolin verilecek. Sürekli burun açıyorum. Salgın galiba evet . Allah şifa versin tüm bebişlere ![]()
1 buçuk aydır yeni duzeldi öksürük çok zorladı geceleri uyuyamadi iştahı kesildi çok zordu gerçekten Rabbim şifa versin kuzulara![]()
Amin. Yaa inşallah uzun sürmez bizimki bugün hava da verdik. Çok huzursuz ya sürekli ağlamaklı
neşeli hâli gidince nasıl da üzülüyor insan. İştah da gitti 2 gündür yemiyor bir şey emiyor sadece. Uykusunda inliyor bazen ![]()
İki günde soldu gitti diye nasıl üzülmüştm bende gerçekten sanki 2 3 kilo vermiş gibi oluyodu minik gülüm ama şükür topladi biraz açıldı iştahı geçti öksürüğü de elhamdülillah ![]()