Uyumayan bebek

Kızlar bana akıl verin nolur artık uykusuzluktan mafoldum

4 buçuk aylık bebeğim doğduğundan beri uyku duzenı yok gecelerı uyumuyor sallayarak uyutuyordum onu bıraktım gunduzlerı güzel dalıyor kendı kendıne ama gecelerı 8 de uyutuyorum 10 da uyanıyor 2 ye kadar uyumuyor ne yaptıysam yanı bu günler geçecek mı atak haftası mı uyku egıtımı mı almalıyım ne yapacağımı şaşırdım

Bizimki de dört buçuk aylık geceleri saat başı ağlayarak kalkıyor kucağıma alınca gözlerini kapatıyor genelde ama benim uyku bölünüyor neticede çok yorucu gündüz de dinlenme fırsatı yok yerine koyar koymaz uyanıyor

Uykusuzluk çok zormuş gerçekten ne yapıcaz bılmıyorım

Annelik her haliyle çok zor malesef bazen kendime hakim olamıyorum kızıyorum bebeğime kendimi taniyamiyorum o anlarda gece uyanmalari alışkanlık haline geliyor aslında bir an önce düzene girmesi gerekiyor benimki her gün hemen hemen aynı saatlerde uyanıp ağlıyor

Allah yardımcımız olsun gerçekten acaba uyku egıtımı mı denesek

Bizde 3,buçuk ayligiz benim bebeğim çok gazlı kolik gece sancidan hiç uyumadı sabaha kadar kucakta salla yok gezdir yok yok yani uyumuyor sancidan ağlıyor artık kollarım ağrıyor ne zaman bitecek acaba

Burada uyku eğitimi veren bu arkadaşımız vardı hesabı @isililke
Instagram’da da hesabı : uykununilkesi . Belki yardımcı olur :cherry_blossom:

Gece ve gündüzü karıştırmış gibi duruyor gündüzleri daha çok uyanık bırak geceleri de vazgeçme uyuması için ışığı kapalı tut sessiz ortam olsun uyutmaya çalış benim bebişte 3 aylık bizde de uyku yok oğlumun rahatsızlığı vardı diye düzene kıyamadım inşallah oda yoluna girecek zamanla ben artık o kadar uykusuz kalıyorum ki yanımda yatırıyorum uzanarak emziriyorum diye bir tık daha kolay arada gözlerimi kapatabiliyorum

Gece dediginiz saatten başka uyaniyomu? Gece uykusuna biraz gec mi yatirsaniz acaba 3.4 aylikken 1.30 dan aşagi uyutamiyodum bende zamanla duzeldi ama sabir gerekiyo işte

Teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts:

şöyle 7 8 arası yatırıyorum 2 saat uyuyor uyanıyor gece 1 2 ye kadar uyumuyor bu sürede ne yapmalıyım Pekı

Sonradan duzelıyor mu

Ayni sekilde bende o saatlerde yatirdigim icin gece uykusuna 1.30 dan aşagi asla gecmiyodu. Once gunduz uykusunu duzene sokmaya calisdim 6. Dan sonra yatirmadim 10.11 gibi gece uyksuna gecmeye basladi tabi bi anda olmadi yavas yavas. 2.3 gibide mama icmeye kalkiyodu

Gunduz uykusunu geç saate birakmayin yani aksam direk gece uykusuna gecsin. Odasi karanlik olsun gece oldugunu bilmeli

Üç ay boyunca zaten gece gündüz ayrımı bilmiyor lar 4.aysda bir atak var uyku gerilemesi yapan bizim bir ay sürdü daha sonra 6.9.10 aydada devam etti şimdi bir yaşında gündüz bu kaç gündür tek uyku yapıyor gecede iki saate bir bezen bir saate bir kalkıyor daha düzen yok neden bilmiyorum zaten zamanla vücudun alışıyor zor ama öyle böyle büyüyecek bazı bebekler böyle malaesef Allah kolaylık versin

Teşekkür ederım Allah hepımızın yardımcısı olsun