Bebeğim doğduktan sonra 2 hafta içinde sarılık oldu değeri 14 du rengi gözleri sapsariydi 2 ayllık oldu yuzu hala sarı ne zaman geçer bu sarılık
Uzamış anne sütü sarılığı 3 aya kadar geçer bol bol güneş ışığına tutun bebeğizi vucüdunu çıplak yapın
Hava soguk ve günes yok burda sadece sık sık ezmiriyorum
Yani ozaman yapıcak bir şey yok canım geçer Allahın izniyle korkmayın 3 aya kadar
Güneş olduğu zmn perdeyi açın yüzü elleri 15 dakika Güneş alsın. Ben öyle yapmıştım.
Sanki 2 3 gündür rengi açılmıș. 63 günlük oldu . Ama bizim sarılık değeri çok yüksekti çok zorlandım gerçekten o mamayı verdim gazı oldu ağladı geceleri felaketti
Sizi çok iyi anlıyorum. Hatta aynı durum üzerinden bende post açmıştım. Rengini öyle gördükçe içim gidiyordu. Değerimiz yatacak kadar yüksek değildi ama vardı yinede. Gözleri hafif sarılı sarılı. Allah ın izni ile güneş e tuttum,bol bol emzirmeye çalıştım. Elhamdülillah geçti sarılığımız.Rengide açıldı. Korkmayın sizde bol bol emzirin. Şimdi size ne kadar korkmayın emzirin geçecek desemde ,sarılığı geçmeden içiniz rahat etmeyecek
Ama geçiyor ha birde şöyle bir durum var gözüne baktıkça günler de uzun gibi geliyor,sanki gitmicek gibi. Sürekli onu düşünmeyin ve başka şeylerle zihninizi rahatlamaya çalışın ki sonra aaaa geçti diyebilesiniz![]()
![]()
Ayneb öyle lnsallah hemen gecer
İkincin ayına girerken veya girdiğinde geçti bizimkisi
inşaAllah geçecek annesi![]()
Arkadaşlara ek olarak da d vitaminini eksik etmeyin güneş göremediğimiz dönemler sonuçta. Sık sık beslemeye devam edin . Allahın izniyle geçer sizde Canınızı sıkmayın güzel beslenin süt üretimi de ona göre olur Allah şifa versin inşallah ![]()
Benimde bebem 3 günlük iken sınırda çıktı, sezeryan ağrısı doktorun gerekirse yatiracagiz hastanede demesi uzerine beni ağlama krizi tutmustu, sezeryan olduğum için sütum hemen gelmedi bebemi besleyemedim , benim yüzümden benim yüzümden diye hıçkırarak ağlamıştım :((( en en önemlisi bol bol anne sütü , inanır mısınız dener misiniz bilmiyorum ama kesinlikle faydasıni gördüm, yoğurt ile zerdeçallı karıştırıp ayak bileği kulağının arkasi , el bileği , ayağının altına sürün demişti büyüklerimizden , ben bunu denedim ve işe yaradı . Tanıdık birinin daha çocuğu sarilik oldu, bunu söyledik denedi, ertesi günler doktora kontrole gittiğinde değerinin baya düştüğünü gördü. Hiçbir şey kaybetmezsiniz denemekle
İnsan çocuğu için geçsin diye çaresiz herşeyi deniyor umutsuz olmamak lazım . Bende inanırım ve denerim neden denemeyeyim Sürüp bekletmem mi lazım nasıl yapayım .
Evet beklettik biz ![]()