Kızlar merhaba akıntı ve yanma problemim var doktorum neo-penotran adında bi fitil verdi kullanmam için ama kullanma talimatinda bu ilacı kullandıktan sonra 24 -48 saat emzirmeyin diyor doktorum bişey demedi kullanan var mı bu fitili
@Müge merhaba
Bazı doktorlar düşük dozlarda ve kısa süreli kullanımda emzirmeye devam edilebileceğini , bazıları da 24-48 saat emzirilmemesi gerektiğini söylüyor. Doktorun verdiğine göre bir sıkıntı olmaz inşaAllah ama bebeğini gözlemle eğer ishal, kusma veya cilt döküntüsü gibi belirtiler olursa mutlaka doktora götür. Ayrıca eğer kullanırsan bebeğini emzireceğin zamana kadar sütünü sağıp dök lütfen
Benim doktor yazali 40 gün falan oldu ereye koydugumu unuttum emzirirken kullanabilirsin sıkıntı olmaz dedi ama ilacı bulamiyorum![]()
Kendi adıma soyleyim Öyle sağıp dökecek kadar çok sütüm yok benim günü anca geçiriyoruz ucu ucuna yetiyo anca yani
