Kızlar 4 ayından sonra Vegaferon damlayı kullanmaya başladık da. Aç iken kullanılmalı ve süt ile kullanılması doğru değil ya sizler nasıl veriyorsunuz hangi saaat aralığında. Mesela emzirdikten nekadar sonra verip sonra tekrar emzirebilirim yardımcı olur musunuz
Damla ile süt arasında 1 saat olmalı demişti sağlık ocağı hemşiresi bende öyle yapıyorum. Karnını doyuruyorum 1 saat sonra damlayı veriyorum. Tekrar doyurmak için de 1 saat geçmesini bekliyorum.
Akşam üzeri veriyorum genelde.
Ay teşekkür ederim bende akşamları vereceğim de genelde sık sık emzirdiğim için kafam karıştı hani ne zaman verip ne kadar sonra emzirsem diye arası nekadar olmalı diye. Teşekkür ederim. O zaman bende öyle yapayım akşamları doyurayım 1 saat sonra damla vereyim tekrar 1 saat sonra doyururum
Rica ederim
Ama damla bebekte huzursuzluk falan yaparsa gündüz verebilirsin
Gündüz de d3 d vitamin veriyorum sabahları diyorum fazla mı olur acaba
Aralarında 4-5 saat geçtikten sonra bi sorun olmaz
Teşekkür ediyorum öyle yapayım
Rica ederim