Vegaferon damla bakar mısınız

Kızlar 4 ayından sonra Vegaferon damlayı kullanmaya başladık da. Aç iken kullanılmalı ve süt ile kullanılması doğru değil ya sizler nasıl veriyorsunuz hangi saaat aralığında. Mesela emzirdikten nekadar sonra verip sonra tekrar emzirebilirim yardımcı olur musunuz

Damla ile süt arasında 1 saat olmalı demişti sağlık ocağı hemşiresi bende öyle yapıyorum. Karnını doyuruyorum 1 saat sonra damlayı veriyorum. Tekrar doyurmak için de 1 saat geçmesini bekliyorum.
Akşam üzeri veriyorum genelde.

Ay teşekkür ederim bende akşamları vereceğim de genelde sık sık emzirdiğim için kafam karıştı hani ne zaman verip ne kadar sonra emzirsem diye arası nekadar olmalı diye. Teşekkür ederim. O zaman bende öyle yapayım akşamları doyurayım 1 saat sonra damla vereyim tekrar 1 saat sonra doyururum

Rica ederim :cherry_blossom: Ama damla bebekte huzursuzluk falan yaparsa gündüz verebilirsin

Gündüz de d3 d vitamin veriyorum sabahları diyorum fazla mı olur acaba

Aralarında 4-5 saat geçtikten sonra bi sorun olmaz

Teşekkür ediyorum öyle yapayım

Rica ederim