Kızlar bı ara burda knstum sanki görumcemle kavga ettim tayin dönemiydi eşim evi temzlemeye gidince temizlik de değil aslında inşaat eve bakmaya gitmişti bunun da kıskançlığı tutup saçma sapan şeyler söyleyince benimde sinirli anima denk geldi kızdım snra başladı küfür hakaret ağzına geleni söylemeye tabi ben de karşılık verdim snra agzimdan çıkmayan iftirayı attı eltim şahit oldu Allah’tan yoksa herkes ona inancakti eşime mesajlar atıp onu fisekledi karının ağzının payını ver diye snra knsmaduk baya konuşmadık kaynanam beni zorladı konuş konuş diye hakarete ugramama rağmen ben neyse dedim knsmak istedim yine hakaret etti engelledi babasına da abim benle knsmuyor demiş yalan tabi yani üzülüyorum evet kus olduğum için vicdan yapıyorum knsmak istedim o istemedi smdi günaha giriyor muyum
Yani vicdanınız buna karar vermeli sonucta sız neyin ne olduğunu daha ıyı bılıyorsunuz bikqc kez gordum mesajlarınızı sıze gelecektifalan ama sız pekte istekli değildiniz gibi herkesın durumu farklı tabı sız burda yorum almak için sorarak sıze soyluyorum hz.Alinin dediği gibi söz agzında iken senın esirindir agzında çıktığı an ise sen onun esiri olursun zannımca sızde çok kötü seyler söylemişsiniz ki vicdan konusunda rahatsız olmuşsunuz o yüzden bu benim şahsi fikrim cahiliğine verin sonucta sız onun yengesisiniz o ne derse duymazdan gelin boşverin ona söylenecek tek söz senınle aynı konumda olmak ıstemıyorum daha aklı selim davranmıyor olabılır sız bence bıraz onu cok takmamaya çalışın
Bu evli olan sivri dilli konuşmak istedim ama engel yedim ben karşılık vermemin nedeni bana küfürler etmesi yani insan yengesine böyle küfür mü eder benden iki yaş büyük o kadar ona karşı iyi olmama rağmen iyilikleri yüzüme vurunca evime bile hakaret edince ben defol git dedim sen kimsin böyle knsuyorsun benimle deyince asıl sen kimsin bana karşılık bile veremezsin demişti tabi sonra yine knsmak istedim yine senin gibi insanla knsup kendimi dusuremem dedi bende o kadar küfür ettin ben yinede kunsmak istedim ama sen böyle yapiyon hakkimi sana helal etmiyorum dedim daha da zoruna gitti tabi eşim üzülüyor biraz bana belli etmiyor hatta ara konuş diyorum ama huyunu bildiği için boşver diyor ben de günaha girer mym.cabaladim sonucta
Aranızda beliki o saygı yok o yuzden uzak kalsanız daha ıyı barışken fitne cıkıyorsa bende uzak olmak daha hayırlı gunah kısmı tabı ister istemez kötü sözler hoş degıl o yuzden uzak kalırsanız daha ıyıdır