Bebeğimle ilgilenemiyorum istediğim gibi ama iş güç yemek bana bakıyor sürekli ilgi istiyor ama npym akşam uyuturken çok üzülüyorum dışarı çıkamıyoruz fazla ama balkona cikariyorum sizde öyle mi
Normal bu. Bende kendimden ödün veriyorum o uyudukdan sonra geceleri işlerimi yapıyorum gündüz onunla ilgileniyorum ama ruh gibi geziyorum 3,4 saat uykuyla duş almaya bile bazen fırsatım olmuyor ama yinede işler geride kalsın bebeğinizin bu günlerini onunla güzelliklerle geçirin. Şuan ev aldı başını gidiyor sabah beri hiç bişey yapmadım sadece kızımla ilgilendim birazdan kalkıp toparlyacam yoruluyoruz ama yapacak hiç bişey yok onların canı sağolsun
Evet cnm bende öyle yapıyordun bebek yyurken ama bu sefer ses çıkığı için uyanıp ağlıyor yemek bile yedirtmez ona bakarsan yemek yerken bile on kere kalkıp ona gülücük atıyorum falan ama bünyem o kadar yorgun ki tek başımaym eşim evde yk aşırı zor
Evde her yer her yerde temizlik desen hiç yok evet canımı sıkıyor bu dağınıklık pis geliyor her şey gözüme ama önce bebeğimle ilgileniyorum sonra vaktim olursa yapıyorum her şeyi. Kendime asla vaktim olmuyor, olsun bu gunlef gececek sizde önce bebeğinizle ilgilenin oynayın. Ev işi hiç bitmez, bebeğiniz bebek olarak kalmayacak buyuyecek anlarını kaçırmayın:)
Maalesef çok zor zaten ben silip sürmeyi bıraktım mutfağa dikkat ediyorum yeter benim için sncta ek gıdası yemeği bulaşıgi bende dışarıyı çok seviyor ama maalesef buz gibi buralar
Siz yine balkona çıkıyormuşsunuz biz pencereden dışarı bakıyoruz sadece ![]()
odayı havalandirmaya bırakırken o da. Ev işleri nankör kardeş bırak senden önemli değil… böyle diye diye dinlenmeyi öğrendim yoksa oturmaya bile zamanım yok. 3 günlük bulaşık yikadim dün…Ben bir de bu süreçte okumaya çalışıyorum omzumda bebe elimde telefon manyak gibi dolanıyorum evde sınavlarım var haftasonu. Yalnız değilsin…![]()
Kolay gelsin canım bende yks sınava çalışmaya çalışıyorum maalesef ara verince zor oldu
Bende ağlıyor ağlıyor uyuyor üzülüyorum ilgi istiyor şuan mecburiyet annemin evindeyim onun işini yapıyorum yaparken ağlamasını duyuyorum sustuyorumda uyuyunca öyle vicdan azabı öyle açıyorum ki çok zor bişi
Hiçbir iş bebekten önemli olamaz. Bebeğinize zaman ayırın ennn önemli ayları ilk aylar. Güvenli bir şekilde bağ kurması lazım sizinle. Annenize de yardım edersiniz ama bebeğiniz ve ihtiyaçları, oyunu öncelik. İhmal etmeyin.
Ben bu aksam uzun bir aradan sonra saçımı taradim
ve kendimi o kadar güzel hissettim ki anlatamam
biyiklarim da çıkmış ama inşallah onu da halledicem olsun
ve bir ara gözüm sarkmis alt göbeğim, orantısız memelerim ve gözalti torbalarima takıldı ama halledicem ![]()
![]()
![]()
Elimden gelenin en fazlasını yapıyorum
Alemsiniiz ben de ayniyim üstümde lekeli kusmuklu pijama pae
Üstümde lekeli kusmuk lu pijama elimde peyniril durum büyük kizim evi ressam dükkanına çevirmiş her yer defter boya bence türkü söylüyorum usaklarimi seviyorum şükür ediyorum elhamdülillah
Aaa bende ikinci çocuğu düşünüyorum gerçi daha 3,5 aylık ama olsun 9 ay sonra hamile kalabilirmişim hazir salmisken hepsi çıksın aradan delirceksem de tam olur diye önerirsin dimi nolur öner çünkü ![]()
herşeyi sil baştan yapmayim