Kızlar eşim görevde bir ay evde olmucak 11 gün oldu bile ama kızım çok sıkılıyor on aylık günlük parka çıkamıyoruz havalardan dolayı biri onu sevse ilgilense o kadar mutlu olutor ki özellikle çocuklar ama etrafımızda kimsemiz yok konu komşu deseniz hepsnin bir hayatı var sonucta bı kahve içmeye zorla cağiriyorum inanın kızım için ama onlarında hayatları var gelmiyorlar kızım sıkılıyor ağlıyor gerçekten bende ağlıyorum köye ailemin yanına gitmek istedim ama bebekle o yollar o kadar uzak ki zor kızıma üzülüyorum yalnızlık çok zormuş gerçekten
Allah yardımcınız olsun ve kavuştursun .Yarısı bitmiş bile öyle düşünün. Yeni oyuncaklar alabilirseniz daha oyalanir gibi düşünüyorum. Bu dışarı cikamama bizi de mahvetti günes yüzü görmedik resmen. Birkaç yeni oyuncak, kitap ilgisini çeker umarım. Cırt cırtlı kitaplar var. Evde bebek etkinlikleri diye araştırın derim muhakkak yapabileceğiniz farklı şeyler cikar.
Cırtlı kitapları aldım oyuncaklarla oynasa keşke evde ne var ne yok eline veriyorum bebeğin gelişimini çok etkiliyor bu durum ![]()
Evet dışarı çıkınca parka en azından çocukları görüyor ama hava durumu bizden yana değil